kleuren saab 99 turbo
-
Caspar
kleuren saab 99 turbo
welke kleuren zijn er geleverd op de saab 99 turbo uit 1978- 1979
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
verde900
- Donateur

-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
-
Jurson
- Donateur (2x)

-
nacra 93
- Donateur

-
utan
- Geregistreerd lid
Wie helpt me ff, die gast in Assen had er toch een te koop staan? Waar was dat ook al weer? Weet het alweer Semler had meende ik zowel een zwarte als een witte te koop staan, waren dat cc's?FrostRacing schreef:Doe mij a.u.b. een foto van een witte 99 Turbo 1 oftewel Combi Coupé uit die jaren?Style&Co schreef:turbo I (combicoupes) 77-79
wit, zwart en cardinaal rood
Zover ik weet waren ze alleen zwart of cardinaal rood....
-
Jurson
- Donateur (2x)

Via http://www.semlerautos.nl/ocassion.html te vinden
- een zwarte 99cc turbo
- een witte 99 2drs turbo
- een zwarte 99cc turbo
- een witte 99 2drs turbo
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
even in de eigenwijs mode...dit is de parelmoer witte 99 Turbo uit het Saab-museum, de auto zoals ze deze in Frankfurt in 1976 (als ik het goed heb) gepresenteerd hebben...zover ik weet is dit géén origineel leverbare kleur geweest. Die witte die in Duitsland stond was marmer-wit (marble-white) gespoten, die kleur is pas leverbaar geworden op de 99 Turbo 2 (-deurs)...eigenwijs mode uitJurson schreef:FrostRacing schreef:Doe mij a.u.b. een foto van een witte 99 Turbo 1 oftewel Combi Coupé uit die jaren?
Er stond zo een al tijden te koop in Duitsland maar die kan ik even niet meer vinden. Vraagprijs was ook iets van 13.000 Euro
Overigens, de raamlijsten en deurkrukken van de 99 Turbo op de foto zijn zwart, de originele eerste turbo's zijn met chromen raamlijsten en deurkrukken geleverd. Hetzelfde geldt voor de meegespoten Inca-velgen, was ook iets voor het showmodel.
-
utan
- Geregistreerd lid
Dit is de parelmoer versie in het museum (eigen foto):FrostRacing schreef:even in de eigenwijs mode...dit is de parelmoer witte 99 Turbo uit het Saab-museum, de auto zoals ze deze in Frankfurt in 1976 (als ik het goed heb) gepresenteerd hebben...zover ik weet is dit géén origineel leverbare kleur geweest. Die witte die in Duitsland stond was marmer-wit (marble-white) gespoten, die kleur is pas leverbaar geworden op de 99 Turbo 2 (-deurs)...eigenwijs mode uitJurson schreef:FrostRacing schreef:Doe mij a.u.b. een foto van een witte 99 Turbo 1 oftewel Combi Coupé uit die jaren?
Er stond zo een al tijden te koop in Duitsland maar die kan ik even niet meer vinden. Vraagprijs was ook iets van 13.000 Euro
Overigens, de raamlijsten en deurkrukken van de 99 Turbo op de foto zijn zwart, de originele eerste turbo's zijn met chromen raamlijsten en deurkrukken geleverd. Hetzelfde geldt voor de meegespoten Inca-velgen, was ook iets voor het showmodel.

Is bij lange na geen wit........
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur