ruitveger stangenstelsel 99 van 1970
-
smid
- Geregistreerd lid
ruitveger stangenstelsel 99 van 1970
wat moet je allemaal weghalen om bij de stangen van de ruitenwissers te komen je kunt alles zien zitten door het luchtrooster ,de rechter veger is los van de andere het lijkt erop dat een kabeltje er afgelopen is.
-
Jandek
- Geregistreerd lid
Voor een wagen uit '80 is het recept voor demontage koplampwissers het volgende:
1. Haal de gril weg. Dan komt het U-vormige stuk metaal in het zicht waarchter de stangen zich bevinden.
2. Maak de arm van de wisser los van het stangenstelsel (eraf wippen bij draaipunt).
3. Maak de schroeven los waarmee genoemde U-buis zowel links als rechts is bevestigd aan de radiatorsteunen (2x2 schroeven).
Succes ermee.
1. Haal de gril weg. Dan komt het U-vormige stuk metaal in het zicht waarchter de stangen zich bevinden.
2. Maak de arm van de wisser los van het stangenstelsel (eraf wippen bij draaipunt).
3. Maak de schroeven los waarmee genoemde U-buis zowel links als rechts is bevestigd aan de radiatorsteunen (2x2 schroeven).
Succes ermee.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
72sonett-III schreef:Daar zitten geen kabeltjes aan, wel op de koplampwissers...De900C-GAS schreef:Topic-starter bedoelt toch de ruiten wissers op de voorruit??
Voorruitwissers heben een spiraaldraad of stangen.
Wat ik rood heb gemaakt is de reden dat ik aan de voorruit dacht en volgens mij kwamen de koplampwissers ongeveer een jaar of 3 tot 4smid schreef:wat moet je allemaal weghalen om bij de stangen van de ruitenwissers te komen je kunt alles zien zitten door het luchtrooster ,de rechter veger is los van de andere het lijkt erop dat een kabeltje er afgelopen is.
later als de auto van de topicstarter.
-
smid
- Geregistreerd lid
ruitenwisserstangenstelsel 99 / 1969/1970
het gaat om de voorruitwissers
ik kan zo niet zien wat er allemaal weggehaald moet worden , is het de verwarmingsaanjager die er onder vandaan gehaald moet worden of kun je met een speciaal gereedschap door het ventilatierooster heen om de stang er op te klikken ?
heeft iemand van dit forum ooit zoiets bij de hand gehad,dan verneem ik dit graag.
ik kan zo niet zien wat er allemaal weggehaald moet worden , is het de verwarmingsaanjager die er onder vandaan gehaald moet worden of kun je met een speciaal gereedschap door het ventilatierooster heen om de stang er op te klikken ?
heeft iemand van dit forum ooit zoiets bij de hand gehad,dan verneem ik dit graag.