te koop Saab 99 combi coupe

1967-1984
Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Thom » ma 25 okt, 2004 20:46

Te koop Saab 99 combi coupe 3 drs uit 1977
speciaal model met div. extra's, waaronder voorspoiler, rode met.lak, aluvelgen, radio en meer.
Alle rekeningen vanaf nieuw (Van Stuivenberg) + div. andere papieren aanwezig.
voor inl. graag even mailen.

Gebruikersavatar
Ranja
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Ranja » di 26 okt, 2004 15:19

Doe je die rode met dat witte dak weg????
Jammer :cry:

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Thom » di 26 okt, 2004 20:24

nee, het is een andere. Het is een bordeaux rode met dubbele carburateur; hij staat hier maar te staan onder de carport. Die met het witte dak is niet meer zo origineel (maar wel leuk).

Gebruikersavatar
Ranja
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Ranja » wo 27 okt, 2004 14:04

Die met dat witte dak vind ik erg mooi. Hoe ben je er op gekomen om het dak wit te spuiten???

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Thom » wo 27 okt, 2004 19:28

EINDELIJK iemand die het witte dak mooi vindt. Ik krijg er alleen maar commentaar over moet ik eerlijk zeggen. Niet origineel he. Alleen het vrouwelijk volk vindt het doorgaans mooi (ook mooi meegenomen trouwens).
Ik heb hem zo gekocht. De auto is verzinkt zowaar. Degene waar ik hem van kocht heeft mij dezelfde dag al teruggebeld omdat hij spijt had. En twee dagen later weer...
Ik had eerst het dak ook rood willen spuiten, maar ik was er al snel aan gewend. Hij is op zoveel punten al niet origineel meer. In ieder geval heb ik nu iets "anders".
NB jouw oranje monster mag er ook zijn, of heb je de foto geleend van VAn Oeteren?

Gebruikersavatar
9000 freak
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door 9000 freak » wo 27 okt, 2004 19:30

even een vraagje, bedoel je Van oeteren, uit Neer, een saab-specialist?zo ja, heeft die man een website?

thnx in advance

jelger
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door jelger » wo 27 okt, 2004 22:08

Er zijn zoveel 'originelen' dat er best een mooie variatie met smaak mag zijn vind ik...

mijn vriendin vindt het top in ieder geval ! (en ze is niet eens echt bekend met Saab) 8)

Gebruikersavatar
Ranja
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Ranja » do 28 okt, 2004 13:25

Nee de saab op mijn plaatje is van Harm van der Laan.
Die Saab man uit Neer heeft als internet adress www.sweedspeed.com
Die van dit plaatje http://www.vdlaansaabspecialist.nl/~vdl ... g_team.htm

Gebruikersavatar
9000 freak
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door 9000 freak » do 28 okt, 2004 16:10

aah dankjewel, zonder dat ik het wist ben ik al heel vaak op zijn site geweest :oops: :oops: :oops:

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Thom » do 25 nov, 2004 13:26

de Saab is verkocht!

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Paul99 » do 25 nov, 2004 14:20

Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Thom » do 25 nov, 2004 14:37

dank je. Heel veel reacties maar heel weinig echte interesse helaas. Gelukkig is hij naar een liefhebber gegaan.

Ewout900
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Ewout900 » do 25 nov, 2004 15:14

Dan haal ik de foto's weer van mijn server af, oki?

gert
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door gert » do 25 nov, 2004 20:45

Ewout900 schreef:Umuntu ngumuntu nagabantu
Zeer interessant...:shock:
Leer je dat allemaal bij die VW/Audi-dealer?

Ewout900
Geregistreerd lid

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Bericht door Ewout900 » do 25 nov, 2004 21:50

gert schreef:
Ewout900 schreef:Umuntu ngumuntu nagabantu
Zeer interessant...:shock:
Leer je dat allemaal bij die VW/Audi-dealer?
Nee hoor... :lol: Dat las ik laatst in een boek en het geeft precies mijn visie op de mens weer, dus die kans kon ik niet laten gaan. :idea:

Plaats reactie