te koop Saab 99 combi coupe
-
Thom
- Donateur

te koop Saab 99 combi coupe
Te koop Saab 99 combi coupe 3 drs uit 1977
speciaal model met div. extra's, waaronder voorspoiler, rode met.lak, aluvelgen, radio en meer.
Alle rekeningen vanaf nieuw (Van Stuivenberg) + div. andere papieren aanwezig.
voor inl. graag even mailen.
speciaal model met div. extra's, waaronder voorspoiler, rode met.lak, aluvelgen, radio en meer.
Alle rekeningen vanaf nieuw (Van Stuivenberg) + div. andere papieren aanwezig.
voor inl. graag even mailen.
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Doe je die rode met dat witte dak weg????
Jammer
Jammer
-
Thom
- Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe
nee, het is een andere. Het is een bordeaux rode met dubbele carburateur; hij staat hier maar te staan onder de carport. Die met het witte dak is niet meer zo origineel (maar wel leuk).
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Die met dat witte dak vind ik erg mooi. Hoe ben je er op gekomen om het dak wit te spuiten???
-
Thom
- Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe
EINDELIJK iemand die het witte dak mooi vindt. Ik krijg er alleen maar commentaar over moet ik eerlijk zeggen. Niet origineel he. Alleen het vrouwelijk volk vindt het doorgaans mooi (ook mooi meegenomen trouwens).
Ik heb hem zo gekocht. De auto is verzinkt zowaar. Degene waar ik hem van kocht heeft mij dezelfde dag al teruggebeld omdat hij spijt had. En twee dagen later weer...
Ik had eerst het dak ook rood willen spuiten, maar ik was er al snel aan gewend. Hij is op zoveel punten al niet origineel meer. In ieder geval heb ik nu iets "anders".
NB jouw oranje monster mag er ook zijn, of heb je de foto geleend van VAn Oeteren?
Ik heb hem zo gekocht. De auto is verzinkt zowaar. Degene waar ik hem van kocht heeft mij dezelfde dag al teruggebeld omdat hij spijt had. En twee dagen later weer...
Ik had eerst het dak ook rood willen spuiten, maar ik was er al snel aan gewend. Hij is op zoveel punten al niet origineel meer. In ieder geval heb ik nu iets "anders".
NB jouw oranje monster mag er ook zijn, of heb je de foto geleend van VAn Oeteren?
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
even een vraagje, bedoel je Van oeteren, uit Neer, een saab-specialist?zo ja, heeft die man een website?
thnx in advance
thnx in advance
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Er zijn zoveel 'originelen' dat er best een mooie variatie met smaak mag zijn vind ik...
mijn vriendin vindt het top in ieder geval ! (en ze is niet eens echt bekend met Saab)
mijn vriendin vindt het top in ieder geval ! (en ze is niet eens echt bekend met Saab)
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Nee de saab op mijn plaatje is van Harm van der Laan.
Die Saab man uit Neer heeft als internet adress www.sweedspeed.com
Die van dit plaatje http://www.vdlaansaabspecialist.nl/~vdl ... g_team.htm
Die Saab man uit Neer heeft als internet adress www.sweedspeed.com
Die van dit plaatje http://www.vdlaansaabspecialist.nl/~vdl ... g_team.htm
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
aah dankjewel, zonder dat ik het wist ben ik al heel vaak op zijn site geweest

-
Thom
- Donateur

Re: te koop Saab 99 combi coupe
dank je. Heel veel reacties maar heel weinig echte interesse helaas. Gelukkig is hij naar een liefhebber gegaan.
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Dan haal ik de foto's weer van mijn server af, oki?
-
gert
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Zeer interessant...Ewout900 schreef:Umuntu ngumuntu nagabantu
Leer je dat allemaal bij die VW/Audi-dealer?
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: te koop Saab 99 combi coupe
Nee hoor...gert schreef:Zeer interessant...Ewout900 schreef:Umuntu ngumuntu nagabantu![]()
Leer je dat allemaal bij die VW/Audi-dealer?