Pagina 1 van 2

te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 20:46
door Thom
Te koop Saab 99 combi coupe 3 drs uit 1977
speciaal model met div. extra's, waaronder voorspoiler, rode met.lak, aluvelgen, radio en meer.
Alle rekeningen vanaf nieuw (Van Stuivenberg) + div. andere papieren aanwezig.
voor inl. graag even mailen.

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: di 26 okt, 2004 15:19
door Ranja
Doe je die rode met dat witte dak weg????
Jammer :cry:

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: di 26 okt, 2004 20:24
door Thom
nee, het is een andere. Het is een bordeaux rode met dubbele carburateur; hij staat hier maar te staan onder de carport. Die met het witte dak is niet meer zo origineel (maar wel leuk).

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: wo 27 okt, 2004 14:04
door Ranja
Die met dat witte dak vind ik erg mooi. Hoe ben je er op gekomen om het dak wit te spuiten???

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: wo 27 okt, 2004 19:28
door Thom
EINDELIJK iemand die het witte dak mooi vindt. Ik krijg er alleen maar commentaar over moet ik eerlijk zeggen. Niet origineel he. Alleen het vrouwelijk volk vindt het doorgaans mooi (ook mooi meegenomen trouwens).
Ik heb hem zo gekocht. De auto is verzinkt zowaar. Degene waar ik hem van kocht heeft mij dezelfde dag al teruggebeld omdat hij spijt had. En twee dagen later weer...
Ik had eerst het dak ook rood willen spuiten, maar ik was er al snel aan gewend. Hij is op zoveel punten al niet origineel meer. In ieder geval heb ik nu iets "anders".
NB jouw oranje monster mag er ook zijn, of heb je de foto geleend van VAn Oeteren?

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: wo 27 okt, 2004 19:30
door 9000 freak
even een vraagje, bedoel je Van oeteren, uit Neer, een saab-specialist?zo ja, heeft die man een website?

thnx in advance

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: wo 27 okt, 2004 22:08
door jelger
Er zijn zoveel 'originelen' dat er best een mooie variatie met smaak mag zijn vind ik...

mijn vriendin vindt het top in ieder geval ! (en ze is niet eens echt bekend met Saab) 8)

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 28 okt, 2004 13:25
door Ranja
Nee de saab op mijn plaatje is van Harm van der Laan.
Die Saab man uit Neer heeft als internet adress www.sweedspeed.com
Die van dit plaatje http://www.vdlaansaabspecialist.nl/~vdl ... g_team.htm

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 28 okt, 2004 16:10
door 9000 freak
aah dankjewel, zonder dat ik het wist ben ik al heel vaak op zijn site geweest :oops: :oops: :oops:

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 25 nov, 2004 13:26
door Thom
de Saab is verkocht!

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 25 nov, 2004 14:20
door Paul99
Gefeliciteerd!

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 25 nov, 2004 14:37
door Thom
dank je. Heel veel reacties maar heel weinig echte interesse helaas. Gelukkig is hij naar een liefhebber gegaan.

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 25 nov, 2004 15:14
door Ewout900
Dan haal ik de foto's weer van mijn server af, oki?

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 25 nov, 2004 20:45
door gert
Ewout900 schreef:Umuntu ngumuntu nagabantu
Zeer interessant...:shock:
Leer je dat allemaal bij die VW/Audi-dealer?

Re: te koop Saab 99 combi coupe

Geplaatst: do 25 nov, 2004 21:50
door Ewout900
gert schreef:
Ewout900 schreef:Umuntu ngumuntu nagabantu
Zeer interessant...:shock:
Leer je dat allemaal bij die VW/Audi-dealer?
Nee hoor... :lol: Dat las ik laatst in een boek en het geeft precies mijn visie op de mens weer, dus die kans kon ik niet laten gaan. :idea: