99 gewichtig?

1967-1984
Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

99 gewichtig?

Bericht door Hannes » vr 29 okt, 2004 15:38

Even een domme vraag, maar ik kan het nergens betrouwbaar vinden.

Wat weegt een 99 twee deurs? (2.0c)

thanx

Hannes

Ewout900
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Ewout900 » vr 29 okt, 2004 16:17

Hannes schreef:Even een domme vraag, maar ik kan het nergens betrouwbaar vinden.

Wat weegt een 99 twee deurs? (2.0c)

thanx

Hannes
Van mijn '74-er staat mij bij 1.174 kg, maar ja... je zocht een betrouwbaar antwoord geloof ik. Leuke plannen?

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Hannes » vr 29 okt, 2004 16:49

Ik ben op zoek naar een mooie vervanging van onze T8.

En er is veel leuks te koop in de Saab wereld.

8)

Hannes

Gebruikersavatar
utan
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door utan » vr 29 okt, 2004 17:33

Mijn kentekenbewijs zegt 1136

Gebruikersavatar
utan
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door utan » vr 29 okt, 2004 17:37

Nu ik in het kentekenbewijs zit te kijken; kan iemand mij vertellen wat 99GL CM4 betekent? (4 cilinders, maar die "M" dan?)

Begrijp ik dat het een 99 moet worden?

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: 99 gewichtig?

Bericht door verde900 » vr 29 okt, 2004 19:31

utan schreef:Nu ik in het kentekenbewijs zit te kijken; kan iemand mij vertellen wat 99GL CM4 betekent? (4 cilinders, maar die "M" dan?)

Begrijp ik dat het een 99 moet worden?
GL Grand Luxe, C carburateur, M Manueel (versnellingsbak) en 4 staat voor de 4 versnellingen

Gebruikersavatar
utan
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door utan » vr 29 okt, 2004 21:33

Bedankt voor je reactie, ik leer hier elke dag bij!

Gebruikersavatar
Ranja
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Ranja » za 30 okt, 2004 15:03

Die van mij weegt maar 1077 een 99 GL uit 1983

jelger
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door jelger » za 30 okt, 2004 18:16

ik had meen ik ergens rond de 1130 op het kentekenbewijs staan (99GL '83)

Gebruikersavatar
Ranja
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Ranja » za 30 okt, 2004 19:13

Toch staat er maar 1077 op mijn kentekenbewijs????

Wat had die special van jou dan meer erop zitten dan bij die van mij uit 1983? Jelger

jelger
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door jelger » za 30 okt, 2004 19:22

US Turbo velgen - hoerig pluche rood interieur (van het type 900GLE) - brons getint glas, zwenkraampjes achter, voorspoiler van het oudere type (niet zoals de 90 dat had) - middenconsole

allemaal zaken die toch niet echt bijdragen aan een substantieel meergewicht. De LPG installatie niet meegerekend.. misschien dat die meegewogen is..

Gebruikersavatar
Ranja
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Ranja » za 30 okt, 2004 19:26

voorspoiler van het oudere type (niet zoals de 90 dat had)
Die wil ik hebben!!!!
En ik heb ook lichtmetalen velgen. Die Turbo velgen (volgens mij heten die Inca velgen)

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Paul99 » za 30 okt, 2004 20:07

Om de verwarring kompleet te maken :lol:

Mijn 99 gl '83 weegt 1102 kg op het kentekenbewijs...... :roll:

Geen spoilers en LM-velgen en hoerige bekleding enzo. Alleen een middenconsole. Maar die weegt niet 24 kg om het verschil met Ranja te kunnen verklaren....

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door ralph12 » za 30 okt, 2004 20:20

1098 kg en de wielbasis klopt ook niet geloof ik... 252 cm

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: 99 gewichtig?

Bericht door Paul99 » za 30 okt, 2004 20:39

yep, wielbasis is volgens haynes, vraagbaak en mijn kentekenbewijs 247cm

Plaats reactie