99 gewichtig?
-
Hannes
- Forum Admin
99 gewichtig?
Even een domme vraag, maar ik kan het nergens betrouwbaar vinden.
Wat weegt een 99 twee deurs? (2.0c)
thanx
Hannes
thanx
Hannes
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: 99 gewichtig?
Van mijn '74-er staat mij bij 1.174 kg, maar ja... je zocht een betrouwbaar antwoord geloof ik. Leuke plannen?Hannes schreef:Even een domme vraag, maar ik kan het nergens betrouwbaar vinden.
thanx
Hannes
-
Hannes
- Forum Admin
Ik ben op zoek naar een mooie vervanging van onze T8.
En er is veel leuks te koop in de Saab wereld.
Hannes
En er is veel leuks te koop in de Saab wereld.
Hannes
-
utan
- Geregistreerd lid
Nu ik in het kentekenbewijs zit te kijken; kan iemand mij vertellen wat 99GL CM4 betekent? (4 cilinders, maar die "M" dan?)
Begrijp ik dat het een 99 moet worden?
-
verde900
- Donateur

GL Grand Luxe, C carburateur, M Manueel (versnellingsbak) en 4 staat voor de 4 versnellingenutan schreef:Nu ik in het kentekenbewijs zit te kijken; kan iemand mij vertellen wat 99GL CM4 betekent? (4 cilinders, maar die "M" dan?)
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik had meen ik ergens rond de 1130 op het kentekenbewijs staan (99GL '83)
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Toch staat er maar 1077 op mijn kentekenbewijs????
Wat had die special van jou dan meer erop zitten dan bij die van mij uit 1983? Jelger
Wat had die special van jou dan meer erop zitten dan bij die van mij uit 1983? Jelger
-
jelger
- Geregistreerd lid
US Turbo velgen - hoerig pluche rood interieur (van het type 900GLE) - brons getint glas, zwenkraampjes achter, voorspoiler van het oudere type (niet zoals de 90 dat had) - middenconsole
allemaal zaken die toch niet echt bijdragen aan een substantieel meergewicht. De LPG installatie niet meegerekend.. misschien dat die meegewogen is..
allemaal zaken die toch niet echt bijdragen aan een substantieel meergewicht. De LPG installatie niet meegerekend.. misschien dat die meegewogen is..
-
Ranja
- Geregistreerd lid
voorspoiler van het oudere type (niet zoals de 90 dat had)
Die wil ik hebben!!!!
En ik heb ook lichtmetalen velgen. Die Turbo velgen (volgens mij heten die Inca velgen)
Die wil ik hebben!!!!
En ik heb ook lichtmetalen velgen. Die Turbo velgen (volgens mij heten die Inca velgen)
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Om de verwarring kompleet te maken
Mijn 99 gl '83 weegt 1102 kg op het kentekenbewijs......
Geen spoilers en LM-velgen en hoerige bekleding enzo. Alleen een middenconsole. Maar die weegt niet 24 kg om het verschil met Ranja te kunnen verklaren....
Mijn 99 gl '83 weegt 1102 kg op het kentekenbewijs......
Geen spoilers en LM-velgen en hoerige bekleding enzo. Alleen een middenconsole. Maar die weegt niet 24 kg om het verschil met Ranja te kunnen verklaren....
-
ralph12
- Geregistreerd lid
1098 kg en de wielbasis klopt ook niet geloof ik... 252 cm
-
Paul99
- Geregistreerd lid
yep, wielbasis is volgens haynes, vraagbaak en mijn kentekenbewijs 247cm