Pagina 1 van 4

99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 15:38
door Hannes
Even een domme vraag, maar ik kan het nergens betrouwbaar vinden.

Wat weegt een 99 twee deurs? (2.0c)

thanx

Hannes

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 16:17
door Ewout900
Hannes schreef:Even een domme vraag, maar ik kan het nergens betrouwbaar vinden.

Wat weegt een 99 twee deurs? (2.0c)

thanx

Hannes
Van mijn '74-er staat mij bij 1.174 kg, maar ja... je zocht een betrouwbaar antwoord geloof ik. Leuke plannen?

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 16:49
door Hannes
Ik ben op zoek naar een mooie vervanging van onze T8.

En er is veel leuks te koop in de Saab wereld.

8)

Hannes

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 17:33
door utan
Mijn kentekenbewijs zegt 1136

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 17:37
door utan
Nu ik in het kentekenbewijs zit te kijken; kan iemand mij vertellen wat 99GL CM4 betekent? (4 cilinders, maar die "M" dan?)

Begrijp ik dat het een 99 moet worden?

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 19:31
door verde900
utan schreef:Nu ik in het kentekenbewijs zit te kijken; kan iemand mij vertellen wat 99GL CM4 betekent? (4 cilinders, maar die "M" dan?)

Begrijp ik dat het een 99 moet worden?
GL Grand Luxe, C carburateur, M Manueel (versnellingsbak) en 4 staat voor de 4 versnellingen

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: vr 29 okt, 2004 21:33
door utan
Bedankt voor je reactie, ik leer hier elke dag bij!

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 15:03
door Ranja
Die van mij weegt maar 1077 een 99 GL uit 1983

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 18:16
door jelger
ik had meen ik ergens rond de 1130 op het kentekenbewijs staan (99GL '83)

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 19:13
door Ranja
Toch staat er maar 1077 op mijn kentekenbewijs????

Wat had die special van jou dan meer erop zitten dan bij die van mij uit 1983? Jelger

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 19:22
door jelger
US Turbo velgen - hoerig pluche rood interieur (van het type 900GLE) - brons getint glas, zwenkraampjes achter, voorspoiler van het oudere type (niet zoals de 90 dat had) - middenconsole

allemaal zaken die toch niet echt bijdragen aan een substantieel meergewicht. De LPG installatie niet meegerekend.. misschien dat die meegewogen is..

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 19:26
door Ranja
voorspoiler van het oudere type (niet zoals de 90 dat had)
Die wil ik hebben!!!!
En ik heb ook lichtmetalen velgen. Die Turbo velgen (volgens mij heten die Inca velgen)

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 20:07
door Paul99
Om de verwarring kompleet te maken :lol:

Mijn 99 gl '83 weegt 1102 kg op het kentekenbewijs...... :roll:

Geen spoilers en LM-velgen en hoerige bekleding enzo. Alleen een middenconsole. Maar die weegt niet 24 kg om het verschil met Ranja te kunnen verklaren....

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 20:20
door ralph12
1098 kg en de wielbasis klopt ook niet geloof ik... 252 cm

Re: 99 gewichtig?

Geplaatst: za 30 okt, 2004 20:39
door Paul99
yep, wielbasis is volgens haynes, vraagbaak en mijn kentekenbewijs 247cm