99 met een vleugje 900.......

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

99 met een vleugje 900.......

Bericht door gj900 » do 11 nov, 2004 15:11

Hallo,

Zag deze wel heel opvallende verschijning op een Zweedse site..... had zo´n 99-900 conversie nog niet gezien :roll:

Groet,
Gerrit Jan

http://www.garaget.org/show_ext.php?ima ... 1-8815.jpg

hmmm.. foto komt niet automatisch... wat doe ik fout?[/url]

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: 99 met een vleugje 900.......

Bericht door Paul99 » do 11 nov, 2004 15:22

Hmmmm. Bijzondere combi. Moet zeggen dat ik het best leuk vind. Alleen iets te (veel) geel.

Afbeelding

Ik weet niet wat er met de foto is. Bij mij doet "ie" ook gek....

Gebruikersavatar
dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Re: 99 met een vleugje 900.......

Bericht door dpw_vd_wijk » do 11 nov, 2004 15:43

Zijn er ook nog foto's van de achterkant of van het zijprofiel van deze auto. Ik kan me zo indenken dat hij er dan een beetje misvormd uitziet.
Ik had deze combinatie ook nog nooit gezien.

:offtopic:
Mogelijk is het een beschermde foto waarmee men wil voorkomen dat hij op verschillende sites tevoorschijn komt en wel dataverkeer tot stand brengt op de bron-site.

Wat je zelf verkeerd had gedaan was niet linken naar de foto zelf maar naar een php-opdracht die normaal gesproken op de site de foto toont.
paul99gl83 had wel de juiste foto-url gebruikt maar deze is kennelijk beschermd.

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: 99 met een vleugje 900.......

Bericht door Hannes » do 11 nov, 2004 16:04

Ik denk dat het wel mee valt met die misvorming. Het lijkt er op dat het alleen de lampen/bumper van een 900 zijn. De motor kap is bijvoorbeeld nog wel gewoon 99.

groeten

Hannes

Gebruikersavatar
bennie
Geregistreerd lid

Re: 99 met een vleugje 900.......

Bericht door bennie » do 11 nov, 2004 18:42

He bah, alweer zo,n gele verminking :x

Plaats reactie