Afgekeurd op gordel

1967-1984
Plaats reactie
utan
Geregistreerd lid

Afgekeurd op gordel

Bericht door utan » di 14 dec, 2004 21:07

Nou nou nou nou, krijg net berichtje dat het Saabje is afgekeurd :cry: Dat de fusee niet goed was wist ik al, nieuwe had ik al klaarliggen en wordt gemonteerd. Maar..........er zit een haakje aan uw gordel meneer daar moeten we 'em op afkeuren *&%#@! Nou ja ze zullen wel gelijk hebben en regels zijn regels enzo, het was me zelf alleen nooit opgevallen. Nu kan ik dus op zoek naar een andere gordel voor de bijrijdersstoel notabene. Weet iemand of links en rechts hetzelfde zijn? En weet iemand een gordeltje in de buurt van Groningen? Ik zou het op prijs stellen als iemand deze vragen kan beantwoorden.

Wat verwacht je van een auto die binnenkort z'n 25e jaar in gaat.

verde900
Donateur
Donateur

Re: Afgekeurd op gordel

Bericht door verde900 » di 14 dec, 2004 21:09

Van der Laan op de Grouwedijk in Overschild

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » di 14 dec, 2004 21:37

Yep, die ken ik uiteraard. Ik zal zaterdag de oude gordel maar even meenemen want ik denk niet dat ik in de Saab mag rijden omdat de APK niet meer geldig is. Was een beetje teleurgesteld omdat ik dit nou net niet had verwacht.

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » za 18 dec, 2004 19:40

Nieuwe gordel zit erop, APK is dus weer geregeld. Kan 'ie vertrouwd z'n 25e jaar in. Nu ging het om de rechtergordel (bijrijder) en die was nog wel te krijgen. Opvallend was de afwezigheid van linkergordels. Tip is dus, kom je een goede gordel tegen; meenemen want er wordt erg streng naar gekeken tegenwoordig en de gordels worden schaars.

Utan (nu weer met)

Plaats reactie