a - gehoord jazeker, zit onder best veel auto's af fabriek.nike schreef:Heeft iemand
a - ooit gehoord van dit merk schokdempers?
b - enig idee van de kwaliteit van dit merk?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nike
b - ja laatst nog een setje verkocht en gemonteerd, zijn gewoon redelijke schokdempers voor een strakke prijs. gewoon gelijk aan monroe etc... dus redelijke een OE vervangingsdemper.
maar niet te vergelijken met bilstein of koni. dus stel jezelf de vraag "wat wil je?" en wat kun je uitgeven??