Auto Motor Klassiek

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
panhead
Geregistreerd lid

Auto Motor Klassiek

Bericht door panhead » vr 28 jan, 2005 23:05

Voor de liefhebbers: In de Auto Motor Klassiek van februari staat een artikel over de Saab 99. De afgebeelde auto is de mijne :D

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: Auto Motor Klassiek

Bericht door Hannes » za 29 jan, 2005 12:31

He,

Leuk, ligt die nu in de winkel? Ga ik hem meteen kopen.

Gaat trouwens goed met het aantal leden uit Oegstgeest.

groeten

Hannes

Gebruikersavatar
panhead
Geregistreerd lid

Re: Auto Motor Klassiek

Bericht door panhead » za 29 jan, 2005 12:52

Ik heb 'm gisteren gekocht. Hoe zit dat met die leden uit Oegstgeest?

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: Auto Motor Klassiek

Bericht door Hannes » za 29 jan, 2005 12:53

Mijn ouders komen uit Oegstgeest en daar ben ik nog wel eens te vinden.

Verder hebben we nog twee of drie leden uit Oegstgeest.

gefeliciteerd met de keuze voor de 99.

Hannes

Gebruikersavatar
panhead
Geregistreerd lid

Re: Auto Motor Klassiek

Bericht door panhead » za 29 jan, 2005 13:15

Dank je. Ik heb 7 jaar lang een 99 EMS uit 1975 gehad en kon de verleiding niet weerstaan.

Plaats reactie