Auto Motor Klassiek
-
panhead
- Geregistreerd lid
Auto Motor Klassiek
Voor de liefhebbers: In de Auto Motor Klassiek van februari staat een artikel over de Saab 99. De afgebeelde auto is de mijne 
-
Hannes
- Forum Admin
Re: Auto Motor Klassiek
He,
Leuk, ligt die nu in de winkel? Ga ik hem meteen kopen.
Gaat trouwens goed met het aantal leden uit Oegstgeest.
groeten
Hannes
Leuk, ligt die nu in de winkel? Ga ik hem meteen kopen.
Gaat trouwens goed met het aantal leden uit Oegstgeest.
groeten
Hannes
-
panhead
- Geregistreerd lid
Re: Auto Motor Klassiek
Ik heb 'm gisteren gekocht. Hoe zit dat met die leden uit Oegstgeest?
-
Hannes
- Forum Admin
Re: Auto Motor Klassiek
Mijn ouders komen uit Oegstgeest en daar ben ik nog wel eens te vinden.
Verder hebben we nog twee of drie leden uit Oegstgeest.
gefeliciteerd met de keuze voor de 99.
Hannes
Verder hebben we nog twee of drie leden uit Oegstgeest.
gefeliciteerd met de keuze voor de 99.
Hannes
-
panhead
- Geregistreerd lid
Re: Auto Motor Klassiek
Dank je. Ik heb 7 jaar lang een 99 EMS uit 1975 gehad en kon de verleiding niet weerstaan.