airflowset 99

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

airflowset 99

Bericht door Thom » do 03 feb, 2005 22:37

Weet iemand of er origineel (als optie) een airflowset op de 99 3 drs is geleverd? Op de 2 drs heb ik ze wel eens gezien. Mij wordt er een aangeboden in de kleur donker rood, de kleur zou ook origineel zijn. Wie weet meer?

vrgr

Thom

Gebruikersavatar
RedArrow43
Geregistreerd lid

Re: airflowset 99

Bericht door RedArrow43 » do 03 feb, 2005 23:51

Ja bij semler in assen staat een 99 turbo 1 3 drs met originele airflow.
wel zwart geloof ik

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: airflowset 99

Bericht door Hannes » ma 07 feb, 2005 2:40

Afbeelding

Op deze afbeelding is het weer een 2 deurs maar wou hem toch even laten zien, want met pen staat de 3 deurs wel genoemd.

Hannes

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Re: airflowset 99

Bericht door Thom » ma 07 feb, 2005 19:45

dat is nog eens mooi zo'n folder. Ik heb de set maar aan mij voorbij laten gaan, de vraagprijs was 750 euro en dan moest alles nog gespoten worden ook!

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: airflowset 99

Bericht door Hannes » di 08 feb, 2005 0:05

Maar Thom dat is toch maar 50% van de nieuw prijs dat is geen geld. :wink:

Pfff, wat een bedrag. Anders was het ook wel cool geweest op mijn 90. 8)

groeten

Hannes

ps: ik heb ook alleen maar een jpg van de folder hoor, maar hij staat in mijn fotogalerij mocht je hem op je eigen pc willlen hebben.

Plaats reactie