ems velgen

1967-1984
Plaats reactie
edwin wolterinck
Geregistreerd lid

ems velgen

Bericht door edwin wolterinck » za 26 feb, 2005 22:43

hallo heb 4 ems velgen gekocht :D zie fotogalerij, wil graag weten waar ems voor staat,en nieuwsgierig naar kleurstelling van velgen,heb ze gezien in -zilver-/zilver-zwart /en zilver-goud. :?:ben van plan ze zilver-zwart te laten.
ben nu bezig velgen schoonmaken en schuren/polijsten, :( iemand ervaring met wat voor lak ik hier het beste voor kan gebruiken.m.vr.gr.edwin :[/img]

panhead
Geregistreerd lid

Re: ems velgen

Bericht door panhead » za 26 feb, 2005 23:12

E: electronische injectie
M: handschakeling
S: sport uitvoering

dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door dpw_vd_wijk » zo 27 feb, 2005 0:00

edwin wolterinck schreef:hallo heb 4 ems velgen gekocht :D zie fotogalerij, wil graag weten waar ems voor staat,en nieuwsgierig naar kleurstelling van velgen,heb ze gezien in -zilver-/zilver-zwart /en zilver-goud. :?:ben van plan ze zilver-zwart te laten.
ben nu bezig velgen schoonmaken en schuren/polijsten, :( iemand ervaring met wat voor lak ik hier het beste voor kan gebruiken.m.vr.gr.edwin :)
Er was laatst bij dat programma wheeler dealers op discovery een fragment dat men van een Toyota MR2 de velgen ging schuren en polijsten en met two-tone zwart/zilver ging maken. Heeft iemand dat programma ook gezien? Ik kan me niet meer herinneren welke lak zij gebruikten daarvoor.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » zo 27 feb, 2005 1:35

De zwart-zilveren versie is voor de EMS geleverd, de goud-zilver voor de GLE modellen.

zie: http://uk.geocities.com/saab99tips/Susp ... Wheels.htm

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » zo 27 feb, 2005 8:58

Europees Monetair Systeem :wink:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » zo 27 feb, 2005 12:36

Origineel is het gepolijst aluminium met zwarte lak in de vakjes.
Polijsten klinkt erger dan het is, met een (keueken) schuurspons kom je al een eind. Als je het echt goed wil hebben zijn er bedrijven die dat kunnen doen, goed is www.wheeltrim.nl, maar dat is niet echt goedkoop.

Plaats reactie