ben nu bezig velgen schoonmaken en schuren/polijsten,
ems velgen
-
edwin wolterinck
- Geregistreerd lid
ems velgen
hallo heb 4 ems velgen gekocht
zie fotogalerij, wil graag weten waar ems voor staat,en nieuwsgierig naar kleurstelling van velgen,heb ze gezien in -zilver-/zilver-zwart /en zilver-goud. :?:ben van plan ze zilver-zwart te laten.
iemand ervaring met wat voor lak ik hier het beste voor kan gebruiken.m.vr.gr.edwin :[/img]
-
panhead
- Geregistreerd lid
Re: ems velgen
E: electronische injectie
M: handschakeling
S: sport uitvoering
M: handschakeling
S: sport uitvoering
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Er was laatst bij dat programma wheeler dealers op discovery een fragment dat men van een Toyota MR2 de velgen ging schuren en polijsten en met two-tone zwart/zilver ging maken. Heeft iemand dat programma ook gezien? Ik kan me niet meer herinneren welke lak zij gebruikten daarvoor.edwin wolterinck schreef:hallo heb 4 ems velgen gekochtzie fotogalerij, wil graag weten waar ems voor staat,en nieuwsgierig naar kleurstelling van velgen,heb ze gezien in -zilver-/zilver-zwart /en zilver-goud. :?:ben van plan ze zilver-zwart te laten.
ben nu bezig velgen schoonmaken en schuren/polijsten,iemand ervaring met wat voor lak ik hier het beste voor kan gebruiken.m.vr.gr.edwin
-
Paul99
- Geregistreerd lid
De zwart-zilveren versie is voor de EMS geleverd, de goud-zilver voor de GLE modellen.
zie: http://uk.geocities.com/saab99tips/Susp ... Wheels.htm
zie: http://uk.geocities.com/saab99tips/Susp ... Wheels.htm
-
op
- Donateur (4x)

Origineel is het gepolijst aluminium met zwarte lak in de vakjes.
Polijsten klinkt erger dan het is, met een (keueken) schuurspons kom je al een eind. Als je het echt goed wil hebben zijn er bedrijven die dat kunnen doen, goed is www.wheeltrim.nl, maar dat is niet echt goedkoop.
Polijsten klinkt erger dan het is, met een (keueken) schuurspons kom je al een eind. Als je het echt goed wil hebben zijn er bedrijven die dat kunnen doen, goed is www.wheeltrim.nl, maar dat is niet echt goedkoop.