Fly baby

1967-1984
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

Fly baby

Bericht door nacra 93 » ma 04 jul, 2005 9:54

Afbeelding

yeeah 8)

ralph12
Geregistreerd lid

Re: Fly baby

Bericht door ralph12 » ma 04 jul, 2005 9:59

Ik zie die bronskleurige 99 van je bij je naam. Heb je die al een tijd? Of ben jij degeen die verstandig genoeg was om die ergens in het oosten des lands weg te snaaien kort geleden. Mooi ding! Niet iedereen vindt dat een mooie kleur, maar ik wel.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 04 jul, 2005 10:05

Ik hoop dat ik hem morgen koop [dan gaat tie op de brug] en inderdaad een machtig mooie kleur .
Ik heb er nog niet een gezien met die kleur,zijn er vast moet ze nog tegen komen .
Nog tips waar ik morgen[di 5.7]naar kijken moet :?: heb hem :!:

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 04 jul, 2005 15:55

Genoeg aandacht aan besteed onder aparte koppie Saab 99 denk ik. Ik kan me herinneren dat die een compleet onderhoudsdossier had, altijd goed. Weinig km's ook. Ik denk de bekende dingen. Motorisch en mechanisch sterke jongen. Koppeling en versnellingsbak 1 van de eerste zaken om op te letten. Rubberachtige schakelen een gemeenschappelijk genoegen van alle classics. Roest natuurlijk. En werkt echt alles, vaak dingen die zo vaak over het hoofd worden gezien. Gewoon tijd nemen om alles na te lopen. M.n. electra. Vloeistoffen.

Goedkope 99 als je hem voor onder de 1000 euro kunt krijgen. Vorig jaar is een onberispelijke low mileage 1984-er 99 in dezelfde kleur voor rond de 3 mille verkocht!

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 05 jul, 2005 10:32

ralph12 schreef:Ik zie die bronskleurige 99 van je bij je naam. Heb je die al een tijd? Of ben jij degeen die verstandig genoeg was om die ergens in het oosten des lands weg te snaaien kort geleden. Mooi ding! Niet iedereen vindt dat een mooie kleur, maar ik wel.

Dus je kent deze auto waar stond hij te koop dan?

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 05 jul, 2005 10:54

Het is wat je zegt, die bronskleurige 99's zie je niet al teveel. Er heeft een hele tijd eentje te koop gestaan voor 1250 euro ergens in oosten des lands. Marktplaats bieders kwamen niet verder dan 500 euro. Hij had dacht ik zo'n 160.000 op de teller staan met een onderhoudshistorie. Klonk allemaal eerbaar. Maar reken maar dat als iemand had toegehapt dat ie voor minder dan een milletje weg had gekund. Ga me nou niet vertellen dat jij de jouwe via een 'tussenhandelaar' hebt gekocht...???

Check even www.rdw.nl hoe lang de vorige eigenaar eigenaar was. Heeft die van jou een andere km stand (ik heb een vrij goed geheugen), dan is die van jou echt een andere 99.

O, ik weet ook bijna zeker dat ie uit 1983 kwam. Kan "model 1984" zijn dan. Ook dat valt na te gaan bij het RDW. Hij had zijn belettering nog achterop plus een forse NL sticker kan ik me ook herinneren. Jeesz, wat een 'waste' van hersencapaciteit :lol: Afijn, doe je voordeel ermee. Over opslagcapaciteit gesproken. Record van iemand die Pi tot in decimalen achter de komma kan opdreunen staat op naam van een Chinees. Meer dan 83.000 cijfers achter de komma. Poging vorig jaar van diezelfde man mislukte omdat de cafe eigenaar op een gegeven moment gewoon maar het cafe had gesloten waar de 'voordracht' plaatsvond. Uit verveling. Las ik in NRC.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 05 jul, 2005 11:17

Nee dan heb ik een andere RDW zegt 84 en 147000km
En wat bedoel je met tussen tussenhandelaar,Timmer Meppel daar heb ik hem weg nee vraag maar niet!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 05 jul, 2005 11:21

inderdaad .. dan is het een andere .. degen die in de Smilde stond (bij Jaap Hoogeveen) die was besproken.. .;-)

mooie kleur interieur overigens !

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 05 jul, 2005 17:26

nacra 93 schreef:Nee dan heb ik een andere RDW zegt 84 en 14700km
En wat bedoel je met tussen tussenhandelaar,Timmer Meppel daar heb ik hem weg nee vraag maar niet!

14.700 km....??? Huh?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 05 jul, 2005 17:47

14.700 km....??? Huh

Dan moet je natuurlijk wel goed lezen :!: :

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 05 jul, 2005 19:56

Nee, jij had een nulletje vergeten (een quote 'liegt' niet). Blijft lage km stand. Ik denk toch dat we het over dezelfde 99 hebben. Afijn, gefeliciteerd met je aanwinst.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 05 jul, 2005 20:20

maar wat een monster die foto ! :twisted:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 05 jul, 2005 22:15

ralph12 schreef:Nee, jij had een nulletje vergeten (een quote 'liegt' niet). Blijft lage km stand. Ik denk toch dat we het over dezelfde 99 hebben. Afijn, gefeliciteerd met je aanwinst.

dank u

hitcham
Geregistreerd lid

Bericht door hitcham » di 05 jul, 2005 22:38

Er staan 2 bekers voor de "auto" op de foto. Welke twee prijzen zou ie gewonnen hebben? :?

Plaats reactie