Een hele blije jongen

1967-1984
Plaats reactie
toinel
Geregistreerd lid

Een hele blije jongen

Bericht door toinel » di 12 jul, 2005 23:39

Van 1974 tot en met 1990 heb ik bij mijn vader in zijn Saab 99'ers meegereden als passagier. Hij kocht in 1984 de laatste die in Belgie te krijgen was. Een mooie witte. In 1990 stapte hij over op Volvo en toen heb ik tot 1996 in dit prachtexemplaar gereden.
Altijd spijt gehad dat ik hem in toen verkocht heb. Dus....

Sinds gisteren weer eigenaar van een blauwe 99 GL uit 1984. Precies dezelfde auto!! En wat een historie, slechts 148000 km gelopen en van de eerste eigenaar. En die heeft hem gekoesterd!! Een genot om in te rijden en ik voel meer heel jong. Ik zal snel voor foto's proberen te zorgen.

Ik ben hier nog blijer van als van mijn 9-3 Aero Cabrio. Geweldig toch !! Een echte echte Saab....

CADIFA
Geregistreerd lid

Bericht door CADIFA » di 12 jul, 2005 23:46

Kijk dat is nog eens een stukje nostalgie.

Geweldig om te horen, ik kan me dat gevoel wel voorstellen om de auto van je ouders wederom te bezitten.

Veel geluk met je nieuwe aanwinst!!!!

We zien de foto`s graag tegemoed.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » wo 13 jul, 2005 10:07

CADIFA schreef:Geweldig om te horen, ik kan me dat gevoel wel voorstellen om de auto van je ouders wederom te bezitten.
Volgens mij is het niet precies dezelfde auto, echter een die er precies op lijkt. Maar mooi blijft het wel, gefeliciteerd! En foto's natuurlijk :)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 13 jul, 2005 10:19

Gefeliciteerd,heb sinds een week ook een 99 en ben nog steeds heel blij :lol:

Plaats reactie