de eigenaar van de zaak ook trouwens... Heb heel wat problemen met hem gehad over die auto
99 turbo
-
RedArrow43
- Geregistreerd lid
99 turbo
Als iemand ooit op het idee komt om een 99turbo uit assen te halen.....Zal het bedrijf niet noemen, ziet er qua body perfect uit, ook met waterinjectie, Alleen de motor is zo brak als wat...
de eigenaar van de zaak ook trouwens... Heb heel wat problemen met hem gehad over die auto
Dus Advies, koop nooit een zwarte 99 turbo 1 uit assen met airflowkit
-
RedArrow43
- Geregistreerd lid
Re: 99 turbo
Neej sorry, maar de auto is redelijk prijzig voor wat je ervoor krijgt, je kan beter je eigen 99 helemaal de body laten opknappen, is goedkper en heb je waarschijnlijk ook nog een betere motor
-
Marc
- Lid van verdienste
Was net op die site aan het surfen, helaas was de bandlimiet al snel overschreden... 
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Een 'projectje' dan maar?

Saab 99 Turbo II bj. 1980 5 speed (origineel) Bordeaux rood. Alle delen compleet. Moet gerestaureerd worden. Bekleding e.d. droog opgeslagen. INCL extra onderdelen (deze auto staat in Drenthe).
Ewout

Saab 99 Turbo II bj. 1980 5 speed (origineel) Bordeaux rood. Alle delen compleet. Moet gerestaureerd worden. Bekleding e.d. droog opgeslagen. INCL extra onderdelen (deze auto staat in Drenthe).
Ewout
-
Manic
- Lid van verdienste
Wel een gaaf projectje dan! Echt supergaaf zo'n oude Saab ergens achterin een schuur onder het stof, zo staan er volgens mij ook nog een hoop Sonett's.Ewout900 schreef:Een 'projectje' dan maar?![]()
Ewout
Ok, mooier is een zo'n oude Saab in perfecte staat op de weg, maar goed, da's dan weer een mooi streven....
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
ik heb net een '80 99 turbo gekocht, en zit beetje rond te kijken op internet tegen, en ik kom verschillende 99t tegen. een 99 turbo II en een combi coupé. Ook heb ik gelezen dat er zowel 4 als 5 versnellingen in die 99t zitten. Maar op een andere website kan ik vinden dat de 5 bak in de late uitvoeringen zitten (eind 80).
Wie kan me iets meer structuur geven in deze informatie brei !
Wie kan me iets meer structuur geven in deze informatie brei !
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
sonett
- Geregistreerd lid
In Engeland is de 99 Turbo ook als cc 5 deurs geleverd geweest
het eerste jaar (1978) met stuur rechts dus
Ik heb er een foldertje van zal die eens op snorren