ronde koplampen
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
ronde koplampen
zijn die ronde koplampen voor de 99 uit 83 nog te verkrijgen voor iemand in Friesland.
En zijn die er makkelijk in te pleuren?
En die metalen hoedenplank is die er uit te flexen of is dat niet goed voor de stijfheid van de auto. En die gele draad achter de bank die is doorgebrand maar waar is die voor eigenlijk.
Heb een maand een 99 gl5 uit 83 en rijdt super als die warm is. heeft eral 230 dui9zend op zitten.
Hoop van jullie te horen (saabmaatjes).
En die metalen hoedenplank is die er uit te flexen of is dat niet goed voor de stijfheid van de auto. En die gele draad achter de bank die is doorgebrand maar waar is die voor eigenlijk.
Heb een maand een 99 gl5 uit 83 en rijdt super als die warm is. heeft eral 230 dui9zend op zitten.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Re: ronde koplampen
Ik beheers het Fries toch niet zo goed dat ik begrijp waar je het over hebtD 'n' C schreef:zijn die ronde koplampen voor de 99 uit 83 nog te verkrijgen voor iemand in Friesland.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Dus geen Fries?sb153b schreef:Pleuren en flexen![]()
![]()
Volgens mij gaat het hier om "slang", een popi-straattaal die maar weinig Saabrijders (Saabmaatjes) lijken te kennen.
The fast & furious kent vele navolgers.
De hoedenplank zal er wel aan moeten geloven voor een heftige geluidsinstallatie..
Have fun!
Cornell
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
ja dat saabmaatjes is wel heel erg fout, en pleuren enzo ook wel maar ja,
vriend van mij is monteur en kreeg de auto ingeruild, ik heb m gekocht was niet zo duur. we gaan er mog wat mee bezig gewoon technisch goed onderhouden. De ronde koplampen vidt ik gewoon wat mooier. en die hoedenplank van ijzer ja euhh. verders een leuke auto ik scheur er niet in dat mag niet met zon oude auto. een normale stereo vidt ik toch wel leuk dat 7 wat philps radiotje is wel leuk maar voldoet niet ,t wordt geen boomcar.
maar verders blijft hij orgineel
dit om mijn vraag toe te lichten
vriend van mij is monteur en kreeg de auto ingeruild, ik heb m gekocht was niet zo duur. we gaan er mog wat mee bezig gewoon technisch goed onderhouden. De ronde koplampen vidt ik gewoon wat mooier. en die hoedenplank van ijzer ja euhh. verders een leuke auto ik scheur er niet in dat mag niet met zon oude auto. een normale stereo vidt ik toch wel leuk dat 7 wat philps radiotje is wel leuk maar voldoet niet ,t wordt geen boomcar.
maar verders blijft hij orgineel
dit om mijn vraag toe te lichten
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur