ronde koplampen

1967-1984
D 'n' C
Geregistreerd lid

ronde koplampen

Bericht door D 'n' C » za 10 sep, 2005 15:26

zijn die ronde koplampen voor de 99 uit 83 nog te verkrijgen voor iemand in Friesland.
En zijn die er makkelijk in te pleuren?
En die metalen hoedenplank is die er uit te flexen of is dat niet goed voor de stijfheid van de auto. En die gele draad achter de bank die is doorgebrand maar waar is die voor eigenlijk.

Heb een maand een 99 gl5 uit 83 en rijdt super als die warm is. heeft eral 230 dui9zend op zitten.

Hoop van jullie te horen (saabmaatjes).

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » za 10 sep, 2005 19:06

Ronde koplampen waren voor de amerikaanse markt bestemd. Je zal ze hier dus niet zo gemakkelijk vinden.

verde900
Donateur
Donateur

Re: ronde koplampen

Bericht door verde900 » za 10 sep, 2005 19:33

D 'n' C schreef:zijn die ronde koplampen voor de 99 uit 83 nog te verkrijgen voor iemand in Friesland.
En zijn die er makkelijk in te pleuren?
En die metalen hoedenplank is die er uit te flexen of is dat niet goed voor de stijfheid van de auto. En die gele draad achter de bank die is doorgebrand maar waar is die voor eigenlijk.

Heb een maand een 99 gl5 uit 83 en rijdt super als die warm is. heeft eral 230 dui9zend op zitten.

Hoop van jullie te horen (saabmaatjes).
Ik beheers het Fries toch niet zo goed dat ik begrijp waar je het over hebt :?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 10 sep, 2005 21:01

Pleuren en flexen :?: :!:
Volgens mij gaat het hier om "slang", een popi-straattaal die maar weinig Saabrijders (Saabmaatjes :?: ) lijken te kennen.
The fast & furious kent vele navolgers.
De hoedenplank zal er wel aan moeten geloven voor een heftige geluidsinstallatie..
Have fun!
Cornell :O:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 10 sep, 2005 21:11

sb153b schreef:Pleuren en flexen :?: :!:
Volgens mij gaat het hier om "slang", een popi-straattaal die maar weinig Saabrijders (Saabmaatjes :?: ) lijken te kennen.
The fast & furious kent vele navolgers.
De hoedenplank zal er wel aan moeten geloven voor een heftige geluidsinstallatie..
Have fun!
Dus geen Fries?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 10 sep, 2005 22:51

verde900 schreef: Dus geen Fries?

Nee, zeker geen Fries :!:
Ik heb enige kennissen waaronder 1 Saabliefhebber/bezitter (geen maatjes, brrr!) in/rond Boalsert, Snits en Ljouwert (Bolsward, Sneek en Leeuwarden) en die spreken echt een heel ander taaltje...

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 10 sep, 2005 22:52

zal dan wel gewoon verdwaald zijn in deze dimensie :?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 10 sep, 2005 22:55

Denk 't ook, hopen dat ie weer snel z'n weg vindt. :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 10 sep, 2005 22:57

tja, hoop dat hij zijn thuis nog vinden kan alwaar zijn maatjes op hem wachten :lol:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 10 sep, 2005 22:59

:lol: :lol: :lol: :lol:

D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » za 10 sep, 2005 23:51

ja dat saabmaatjes is wel heel erg fout, en pleuren enzo ook wel maar ja,
vriend van mij is monteur en kreeg de auto ingeruild, ik heb m gekocht was niet zo duur. we gaan er mog wat mee bezig gewoon technisch goed onderhouden. De ronde koplampen vidt ik gewoon wat mooier. en die hoedenplank van ijzer ja euhh. verders een leuke auto ik scheur er niet in dat mag niet met zon oude auto. een normale stereo vidt ik toch wel leuk dat 7 wat philps radiotje is wel leuk maar voldoet niet ,t wordt geen boomcar.
maar verders blijft hij orgineel

dit om mijn vraag toe te lichten

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 11 sep, 2005 7:55

dit snap ik wel, dank voor de vertaling :lol:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 11 sep, 2005 12:04

Now we're talking!
In dat geval welkom...

D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » di 04 okt, 2005 15:21

de monteurvriend van mij zei dat dat waarsch9ijnlijk niet zo goed voor de stijfheid van de auto is. maar ja ik weet ook niet hoe ik anders mijn snowboard in mijn auto krijg. een ideetje?? wat geen board schade oplevert.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 04 okt, 2005 15:25

D 'n' C schreef:de monteurvriend van mij zei dat dat waarsch9ijnlijk niet zo goed voor de stijfheid van de auto is. maar ja ik weet ook niet hoe ik anders mijn snowboard in mijn auto krijg. een ideetje?? wat geen board schade oplevert.
gewoon de rugleuning omklappen?

Plaats reactie