Hoi Wil!
Hoe dat bij zo'n vroege 99 zit weet ik niet maar bij een 90 (99 neus)heb ik het al eens losgemaakt. Het zit het misschien wat verstopt onder de rand onder de vooruit en achter de ventilatorbox langs.
Alle werkzaamheden vinden plaats via de motorruimte en het ruitenwisserarmplateau.
Je kunt de verbindingsbout van de kabel bij de motor loshalen. (bij jouw auto is die waarschijnlijk al los of ergens onderbroken), maak de elektrische verbinding aan de ruitenwissermotor los en ook de bevestigingsbeugel die eromheen zit.
Nu haal je de ruitenwisserarmen eraf (vooraf juiste ruststand bekijken). Denk met de sterke veer om lak en vingers! Dan de grote moer eraf halen en evt busje en ringen.
Het kan na zo'n 35 jaar nooit kwaad of alles even goed na te kijken, evt stof en corrosie uit de motor, controle van borstellengte en lagering en draai- en scharnierpunten te smeren met juist vet of olie.
Op naar de volgende 35 jaar

!
Cornell

Ps. ik heb nog een kaartje van iemand die vroege 99 onderdelen waaronder een goede versnellingsbak aanbiedt. Interesse?