wat is de goedkoopste verzekering voor een 99 uit 83. zonder schade vrije jaren en als eerste auto, t liefst zonder keuringen enzo.
Hij kan toch wel in een oldtimer verzekering thuis. ik betaal namelijk nu 440 euro op jaarbasis en dit moet volgens mij goedkoper kunnen.
Hoop van jullie te horen,
autoverzekering
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Re: autoverzekering
Hier is al heeeeeeel veel aandacht aan besteed. Die van jou kan zo in de klassieker verzekering van een assuradeur als Kremer & Partners. Ik betaal dacht ik 140 euro per jaar. En da's voor een 90 uit 1987. Schijnt nog goedkoper te kunnen, maar zal afhankelijk zijn van kilometrage. Succes.D 'n' C schreef:wat is de goedkoopste verzekering voor een 99 uit 83. zonder schade vrije jaren en als eerste auto, t liefst zonder keuringen enzo.
Hij kan toch wel in een oldtimer verzekering thuis. ik betaal namelijk nu 440 euro op jaarbasis en dit moet volgens mij goedkoper kunnen.
-
toinel
- Geregistreerd lid
Als assurantie-adviseur en binnen nu en een maand eigenaar zijnde van een assurantiekantoor moet ik hier natuurlijk op reageren.
Een auto ouder dan 15 jaar kan inderdaad als semi-klassieker verzekerd worden. Ik heb mijn 99 uit 1984 verzekerd voor 250 euro per jaar.
Hou echter wel rekening met bijv. kilometrage. Vaak bouw je ook geen b/m korting op, dus kijk ook altijd naar de voorwaarden! Het is over het algemeen toch zo dat, hoe lager de premies hoe minder de voorwaarden. Komt het niet uit de lengte dan komt het uit de breedte....
Succes met vergelijken
Een auto ouder dan 15 jaar kan inderdaad als semi-klassieker verzekerd worden. Ik heb mijn 99 uit 1984 verzekerd voor 250 euro per jaar.
Hou echter wel rekening met bijv. kilometrage. Vaak bouw je ook geen b/m korting op, dus kijk ook altijd naar de voorwaarden! Het is over het algemeen toch zo dat, hoe lager de premies hoe minder de voorwaarden. Komt het niet uit de lengte dan komt het uit de breedte....
Succes met vergelijken
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: autoverzekering
Bij K&P heeft mijn verzekering een maximum van 7500km.ralph12 schreef:Hier is al heeeeeeel veel aandacht aan besteed. Die van jou kan zo in de klassieker verzekering van een assuradeur als Kremer & Partners. Ik betaal dacht ik 140 euro per jaar. En da's voor een 90 uit 1987. Schijnt nog goedkoper te kunnen, maar zal afhankelijk zijn van kilometrage. Succes.D 'n' C schreef:wat is de goedkoopste verzekering voor een 99 uit 83. zonder schade vrije jaren en als eerste auto, t liefst zonder keuringen enzo.
De premie is dan ook maar ongeveer 140 euro.
-
jelger
- Geregistreerd lid