99 van 1984 met injectie motor
-
verde900
- Donateur

99 van 1984 met injectie motor
Als ik me niet vergis is er nog niet lang terug iets geschreven over een donkerblauw 99 met injectiemotor van 1984, wie zegt het iets?
-
verde900
- Donateur

-
Leonardo da Vinci
-
verde900
- Donateur

Kijk je kan het dus wel!Leonardo da Vinci schreef:Wat is eigenlijk de vraag over die blauwe 99? Volgens mij stond die te koop, met alloy wheels en een schitterende uitstraling.verde900 schreef:Dank voor deze onnavolgbare bijdrage, je pilletjes weer niet genomen?Leonardo da Vinci schreef:Dat herriner ik mij ook. Memories...
Waar en wanneer? ik meende ook dat ik hem ergens gezien had maar weet niet meer waar.
-
verde900
- Donateur

-
Leonardo da Vinci
Volgens mij zat er ook een open dak in (maar het is nu wel tijdje geleden en ik vergiss het wellicht met een andere zwarte). Ik geloof met drie spaak alloys stond die te koop voor denk ik in de catagorie rond de 1500e. Het was een heel mooi exemplaar en de afbeeldingen kan ik me wel nog duidelijk voor de geest halen.
Stond te koop op marktplaats en was van een forummer,.. wie dat weet ik niet meer.
Stond te koop op marktplaats en was van een forummer,.. wie dat weet ik niet meer.
-
Injectie
- Moderator
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
Leonardo da Vinci
-