gereedschap saab
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
gereedschap saab
welk gereedschap van saab is aan te bevelen voor het onderhoud van een 99. gereedschap waar je eigenlijk niet zonder kunt.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Helemaal mee eens. Ik heb een goede set steekringsleutels, fatsoenlijke schroevendraaiers, 2e-hands doppenset als basis. In de loop der tijd uitgebreid met van alles en nog wat. oa een co-sleutel. Torxen zijn schaars op een 99. Die zitten in mijn uitgebreide bitjesset (redelijk goede kwaliteit)
Op mijn verlanglijstje staat ook een momentsleutel. En ik zou wel een zo'n oude garagetestkast willen hebben.
Ook ik hamer op goede kwaliteit. Mijn vader heeft el-cheapo-troep waarmee ik de bouten van mijn remklauwen bijna dol mee had gedraaid. Heb ze maar vast laten zitten. Met mijn eigen Facom doppenset heb ik ze zo los

Op mijn verlanglijstje staat ook een momentsleutel. En ik zou wel een zo'n oude garagetestkast willen hebben.
Ook ik hamer op goede kwaliteit. Mijn vader heeft el-cheapo-troep waarmee ik de bouten van mijn remklauwen bijna dol mee had gedraaid. Heb ze maar vast laten zitten. Met mijn eigen Facom doppenset heb ik ze zo los
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
BenS
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
richard
- Geregistreerd lid
Gereedschap
Een diafragma veer voor je koppeling, een easybleed om 1 je eentje de koppeling of de rem te ontluchten, een goede ring ratelset, ik heb al heel lang erg veel plezier van een proxon set van de praxis. Ook de doppenddos is hier gewoon goed van.
Niet duur en wel goed.
Verder kan ik je adviseren een garagekrik te kopen en jacks ( de driepootjes waar je de auto p kanzetten).
Succes met sleutelen.
Ps een vraagbaak van olyslager of een Bentleys of Haynes is niet te missen bij het sleutelen.
Richard
Niet duur en wel goed.
Verder kan ik je adviseren een garagekrik te kopen en jacks ( de driepootjes waar je de auto p kanzetten).
Succes met sleutelen.
Ps een vraagbaak van olyslager of een Bentleys of Haynes is niet te missen bij het sleutelen.
Richard