winter in twente

1967-1984
Plaats reactie
edwin wolterinck
Geregistreerd lid

winter in twente

Bericht door edwin wolterinck » za 26 nov, 2005 23:01

Afbeelding

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » zo 27 nov, 2005 1:44

hmm, zo werkt het ook niet. Is het avatar? Cool! Hier in Groningen is nu 2cm natte sneeuw gevallen. Niet echt boeiend dus....

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 27 nov, 2005 11:31

Mijn Saab heeft het weekend rondgereden in zijn natuurlijke omgeving. Ben vrijdag avond maar in de auto gestapt om af te reizen naar twente, ondanks de reistijd heb ik wel heerlijk kunnen genieten van een extreem dik pak sneeuw.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 27 nov, 2005 11:51

had graag een foto willen plaatsen maar lukt niet
de afsluit 'tag' [/img nog even van een ] aan het einde voorzien dus (zonder spaties) [ / i m g ]

en gr. edwin er tussenuit halen.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 27 nov, 2005 13:03

en vergeet niet dat de bestandsnaam moet eindigen op .JPG
Anders lukt het never nooit niet.

Ps de spaties tussen de code heb ik al voor je verwijderd. Die moeten er ook niet tussen zitten namelijk.

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 27 nov, 2005 13:04

lukt sowieso niet als ik die link in een browser gooi... (zelfs zonder [/img] op het eind! :P)

anders gooi je je foto hier ff online, krijg je daarna gelijk de benodigde code om in phpBB (voor op dit forum dus) een plaatje te posten! :)

edwin wolterinck
Geregistreerd lid

Bericht door edwin wolterinck » zo 27 nov, 2005 13:30

het is gelukt :lol: dankje wel RoccoH
Afbeelding

hier nogmaals het bewijs :shock:

gr.edwin

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 27 nov, 2005 13:33

:shock: hier in Wageningen heeft het vrijdag en zaterdag ook flink gesneeuwd, maar niet zoveel als bij jou en bijna alles is hier nu alweer weg. hoe is het daar dan, nog steeds een dik pak of is alles ook weer gesmolten?

edwin wolterinck
Geregistreerd lid

Bericht door edwin wolterinck » zo 27 nov, 2005 15:12

woon in een woonerf dus hier ligt de sneeuw nog steeds maar hoorde dat de doorgaandewegen wel weer begaanbaar zijn.
ben nu buiten aan het sneeuwruimen.maar het smelt wel, duurt alleen nog een tijdje voor alles weg is.
en zag dat het openbaarvervoer weer rijdt , heeft van vrijdagmiddag niet meer gereden.

gr.edwin

ps

heb nog wat fotos toegevoegd aan mijn album

keukenschrijver
Geregistreerd lid

Bericht door keukenschrijver » zo 27 nov, 2005 23:45

Zaterdagmorgen m'n inca's met 195/60 winterbanden onder de 99 geschroefd, de schuur voor het eerst in 4 jaar ontruimd, cabrio naar binnen. Omgevallen boom bijgeknipt zodat de schuur bereikbaar is. En vandaag een uur in de 99 met m'n oudste dochter (4) door de sneeuw gecrosst opzoek naar Sinterklaas, heerlijk geen ABS, geen ESP gewoon sturen!

Groet,

Rob

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » ma 28 nov, 2005 21:13

Ik heb deelgenomen aan het file record van enkele dagen geleden, en dat van Utrecht naar Zeeland. Wat was het toch gezellig...

Overigens, is het bekend de wegen tegenwoordig ijsvorming niet bestrijden, en dat was zeker opmerkelijk,.. maar gellukig zijn die vangrails van ijzersterk staal gemaakt!

Plaats reactie