natte veiligsheidriem

1967-1984
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

natte veiligsheidriem

Bericht door nacra 93 » di 06 dec, 2005 18:02

nou krijg ik mijn kofferbak maar niet droog,maar nu voelt mijn riem,het onderste gedeelte dat op de rol zit, ook vochtig,nog even en dan krijg ik last van tenaladydicus [vochtsyndroom]

Afbeelding :fight_headbang:

hoe kan dit :?:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 06 dec, 2005 20:46

Klinkt niet goed :cry: :shock:

De riem zit achter de achterpanelen (had je al gezien natuurlijk) en zo ongeveer in de dorpel. Ik zou eens een roestcheck doen in de wielkasten en het afwateringspunt acher/onder de voordeuren. Bij mij zat daar veel roest. Gaatjes kunnen bij natte wegen verbaasinwekkend veel water doorlaten......

D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » wo 07 dec, 2005 20:19

de kopfferbak is meestal dat bakje wat achter de luchtinlaat bij de achterdeur zit wat los zit hierdoor loopt water naar binnen. opnieuw vast kitten

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 10 dec, 2005 10:22

Kan je waarschijnlijk nog niet weten DnC maar ik kan me herinneren dat Nacra naast een aquafobie ook een KIT-syndroom heeft.
Overigens zou het kunnen zijn dat de afwateringsgaten in je dorpel dermate verstopt zitten (met name het rubber tuitje onder de b-stijl in de dorpelbalk) dat het toetredende hemelwater in de balk blijft staan. Als dit zo is, snelle actie op beide gebieden (afwatering en toetreding) uiterst raadzaam...
Cornell :O:

D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » ma 12 dec, 2005 18:20

dat bakje is toch een algemeen gegeven dat ie nog wel s los wil zitten.
tuurlijk kunnen hetwel meer oorzaken hebben. die afwatergaten ja dat ook maar datheeeft vrij weinig met de kofferbak te maken toch

Plaats reactie