goedemiddag allemaal,
ik heb een vraagje heeft er iemand een tekening of iets dergelijks van de koplampsproeiers hoe dit is verbonden in de motor mijn wissers van mijn koplampen doen het wel maar ze sproeien niet of het zit verstopt of het is niet aangesloten
ik heb een saab 9-3 2,0 cabrio uit 1999
alvast bedankt voor de hulp
tekening van koplampsproeiers
-
Nick
- Donateur (2x)

Re: tekening van koplampsproeiers
ik zou even beginnen met flink spoeien. Dan zie je vanzelf wel vloeistof ergens weglekken onder de motorkap. Zo kom je er snel achter waar het lek zit. Vaak is het T-stukje losgeschoten, die zit aan de bestuurderskant.
Als het helemaal niet werkt dan zouden je ramensproeiers het ook niet moeten doen.
Hier het gevraagde overzicht; http://www.mijnbestand.nl/Bestand-J33W3IIBZOGI.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het helemaal niet werkt dan zouden je ramensproeiers het ook niet moeten doen.
Hier het gevraagde overzicht; http://www.mijnbestand.nl/Bestand-J33W3IIBZOGI.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
luc26
- Geregistreerd lid
nj8 je bent geweldig harstikke bedankt maar weer ik wil het alemaal een beetje zelf doen en vind het ook interresant om het zelf te doen zo leer ik nog wat;) nooit te oud om wat bij te leren dank dank dank
en een fijn weekend toegewenst
-
luc26
- Geregistreerd lid
ik denk dat ik er een zaterdag aan ga beginnen toch lekkr vrij
en dan laat ik je het wel weten of het is gelukt
nogmaals dank
nogmaals dank
-
werli
- Donateur (2x)

heey
de koplamp sproeiers doen het alleen met de verlichting aan
als ze het dan niet doen is het vaak het t stukje of een verstropping
er zit ook een t stukje onder de linker koplamp
mvg werner
de koplamp sproeiers doen het alleen met de verlichting aan
als ze het dan niet doen is het vaak het t stukje of een verstropping
er zit ook een t stukje onder de linker koplamp
mvg werner
-
luc26
- Geregistreerd lid
ej werner
bedankt voor je advies ik zit er aan te denken om gewoon die complete slangenstelsel te vervangen ben ik meteen overal vanaf hij is alweer elf jaar oud dus het lijkt me verstandig om het maar meteen te vervangen
weet iemand trouwens waar je deze slangetjes kan kopen?
bedankt voor je advies ik zit er aan te denken om gewoon die complete slangenstelsel te vervangen ben ik meteen overal vanaf hij is alweer elf jaar oud dus het lijkt me verstandig om het maar meteen te vervangen
weet iemand trouwens waar je deze slangetjes kan kopen?