gordel spannen

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
luc26
Geregistreerd lid

gordel spannen

Bericht door luc26 » di 04 jan, 2011 12:10

Goedemorgen beste forumleden,

Ik heb een saab9-3 cabrio uit 1999

Ik ben er achter gekomen dat mijn gordels niet meer zo lekker terug lopen als je ze uit doet heel langzaam of dat ze helemaal niet meer terug gaan
wat kan ik hier het beste aan doen? ik zat te denken aan wd-40 ? is dit een goede oplossing? en wat kan ik anders gebruiken ?

ik hoor het graag

Mvg
Luc

luc26
Geregistreerd lid

Re: gordel spannen

Bericht door luc26 » do 06 jan, 2011 8:29

Kan iemand mij helpen met dit probleem ik vind het vreselijk dat mijn gordel niet meer terug gaat hoop dat wd-40 veel oplost ?

en dan had ik eigenlijk meteen een tweede vraag mijn blower bij de achterpassagiers die doet het niet wat zou hier aan de hand kunnen zijn ?

Mvg

Luc

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » do 06 jan, 2011 8:37

Beide kanten van de gordel zelf inspuiten met cockpitspray, desnoods een paar keer herhalen en de gordels rollen (meestal) weer als nieuw op en je hoeft bij cockpitspray niet bang te zijn voor vlekken op je kleding, want dat middeltje is immers ook bedoeld om het kunststof in het interieur te laten glimmen en wanneer cockpitspray vlekken zouden geven, nou ja, vul zelf maar aan ......... . :idea:

luc26
Geregistreerd lid

Bericht door luc26 » do 06 jan, 2011 10:10

dank je wel voor je reactie zal dit gaan proberen weet je misschien ook wat er met mijn blower zou kunnen zijn (bij de achterpassagiers) omdat deze het niet doet?

Mvg

luc

Plaats reactie