Ik ben zinnens mijn 9-3 te voorzien van een nieuw cabriodak. Op het forum is hierover veel te vinden voor de 900 classic, maar een pak minder voor de 9-3.
Wie heeft ervaring (en met welke aanbieders)
mijn zoektocht leverde voorlopig dit op:
Via cabriokappen. Be: geplaatst € 940 excl BTW (1137,40 incl BTW)
Via cabriocentrum.be: € 1275 incl plaatsing en BTW
Via cabriodak.be: € 1250 incl plaatsing aan huis
Via weberauto.nl: niet geplaatst, geleverd voor € 725
Via verdeck.de: € 773,00 geleverd
Via partsforsaabs.com: € 851,00 geleverd
Voor de plaatsing zou ik eventueel beroep kunnen doen op de dealer...
(bij levering is dit in België)
Kennen jullie deze aanbieders?
Zijn dit realistische prijzen (bij dealer kost kap +/- € 5500)?
nieuwe kap 9-3 2002
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe kap 9-3 2002
Krijg je er bij de dealer direct een andere SAAB bij
Heb verder geen ervaring, de kap van mijn caab is nog netjes. Ik meen dat ik soortgelijke bedragen eerder hier gelezen heb. Ik weet niet of zelf vervangen een goed idee is. Het lijkt me een hele klus die bij een slecht resultaat de auto aardig kapot kan maken..
Succes
Martin
Heb verder geen ervaring, de kap van mijn caab is nog netjes. Ik meen dat ik soortgelijke bedragen eerder hier gelezen heb. Ik weet niet of zelf vervangen een goed idee is. Het lijkt me een hele klus die bij een slecht resultaat de auto aardig kapot kan maken..
Succes
Martin
-
jeroenp
- Geregistreerd lid
zie ook viewtopic.php?f=37&t=92267
met link naar http://www.autotopsdirect.com/Saab-9-3- ... s/7338.htm
dus voor 350-400 dollar (ex. verzenden, ex. import belasting) een dakje, nog wel even zelf plaatsen......en zelf het glas overzetten......
met link naar http://www.autotopsdirect.com/Saab-9-3- ... s/7338.htm
dus voor 350-400 dollar (ex. verzenden, ex. import belasting) een dakje, nog wel even zelf plaatsen......en zelf het glas overzetten......
-
timpie
- Geregistreerd lid
zal waarschijnlijk bij cabriokappen.be gebeuren. Is in de buurt en is interessant geprijsd.