ramen 9-3 uit 99
-
peerke68
- Geregistreerd lid
ramen 9-3 uit 99
Hallo,
Moeten de ramen bij het openen van de deuren niet een stukje omlaag gaan?
De mijne doen dit niet...
Kan je deze eventueel resetten??
Alvast bedankt
M
Peter
Moeten de ramen bij het openen van de deuren niet een stukje omlaag gaan?
De mijne doen dit niet...
Kan je deze eventueel resetten??
Alvast bedankt
M
Peter
-
Frigo
- Geregistreerd lid
Re: ramen 9-3 uit 99
Ramen gaan alleen iets omlaag bij het openen van de kap, niet bij het openen van de deuren..
-
ViggenNL
- Geregistreerd lid
Bij het openen?
Ik dacht toch alleen bij het sluiten, ivm de rubbers van het frame anders te hard zullen landen?!?
Ik dacht toch alleen bij het sluiten, ivm de rubbers van het frame anders te hard zullen landen?!?
-
Frigo
- Geregistreerd lid
Bij mij gaan de ramen zowel bij het openen als bij het sluiten van de kap echt iets omlaag...
-
peerke68
- Geregistreerd lid
Het probleem is dat bij het sluiten van de deuren de ramen vooraan tegen ipv in de rubbers vallen.
Dus elke keer ik een deur sluit moet ik de ramen even openen en sluiten...
Is dit op te lossen?
Alvast bedankt,
Peter
Dus elke keer ik een deur sluit moet ik de ramen even openen en sluiten...
Is dit op te lossen?
Alvast bedankt,
Peter
-
AeroMan
- Geregistreerd lid
Beste Caabers,
inmiddels rijd ik vrolijk rond in deze auto, heb hem voor een leuk bedrag naar Nederland kunnen halen.
Toch loop ik dus tegen hetzelfde probleem aan. Heeft iemand ervaring met het afstellen van kap, rubbers en ruiten?
Groet,
Vincent
inmiddels rijd ik vrolijk rond in deze auto, heb hem voor een leuk bedrag naar Nederland kunnen halen.
Toch loop ik dus tegen hetzelfde probleem aan. Heeft iemand ervaring met het afstellen van kap, rubbers en ruiten?
Groet,
Vincent
-
Rinse
- Geregistreerd lid
Je schijnt de ramen te kunnen stellen, ik moet dit ook nog eens doen.
Af en toe loop ik ook tegen het probleem aan (hoor dan aardig wat windgeruis). Even raam open en dicht en het is over!
Af en toe loop ik ook tegen het probleem aan (hoor dan aardig wat windgeruis). Even raam open en dicht en het is over!
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Ik had dat probleem ook tot gisterenavond. Bij mij stond het rechterraam iets te hoog waardoor hij bij het dichtgooien van de deur tegen de rubber kwam ipv erin. Vreesde ook het spul open te moeten maken en afstellen. Gelukkig was er voor mijn Caab een veel eenvoudigere oplossing.
Met gesloten dak: doe het raam naar beneden en blijf het knopje ongeveer 10 secs vasthouden tot je een klikje hoort (radio uit want is maar klein klikje). Doe nu je raam weer omhoog en blijf wederom het knopje vasthouden weer tot je het klikje hoort. Fijn geluid als je je deur daarna dicht gooit
Hopelijk werkt dit voor jullie net zo goed.
Met gesloten dak: doe het raam naar beneden en blijf het knopje ongeveer 10 secs vasthouden tot je een klikje hoort (radio uit want is maar klein klikje). Doe nu je raam weer omhoog en blijf wederom het knopje vasthouden weer tot je het klikje hoort. Fijn geluid als je je deur daarna dicht gooit
Hopelijk werkt dit voor jullie net zo goed.
-
AeroMan
- Geregistreerd lid
Het euvel bij mijn cabrio is al een tijdje verholpen. Het probleem zat in 2 rollen welke dus voor speling zorgden. Onderdeel is redelijk makkelijk te vervangen, het zoeken ernaar heeft me wel een paar weken gekost! Rolletjes vervangen en afstellen en ze sluiten als nooit tevoor!
Groet,
Vincent
Groet,
Vincent