Voor alle Saab cabrio rijders
-
aip
- Geregistreerd lid
Bericht
door aip » za 12 feb, 2011 23:39
aip schreef:Hansos schreef:Laat ik als eerste zeggen dat er godzijdank geen gewonden zijn gevallen en dat dat het allerbelangrijkste is! Maar daarna schieten de tranen me wel in de ogen als ik aan mijn mooie zwarte Caab denk.
Gisterenmiddag reed ik met de caab en mijn twee dochters van 6 en 8 rustig op de A13.
Ik voel met je mee, en gelukkig geen schade aan lijf en ledematen.
Het afgelopen weekeinde was geen goede voor caab's.
Ik reed zaterdagmorgen rond 9 uur in Leiden op het Lammenschansplein, en klapte daar vol bovenop een audi A6. Met vrouw en de twee jongens (1 en 3) alles goed, maar de Caab (9-3 2.0T HPT SE AUT) is - zo vertelde het schadebedrijf mij vanmiddag - economisch total loss. En ik had 'm pas drie maanden.......
Na een zeven maandjes s(/c)aabloos, is er sinds vorige week een vervanger!
Een 9-3 2.0T LPT SE AUT uit juli 1999. Nog wel wat aan te doen (de vorige was mooier en staat weer te koop voor een stevige prijs zag ik - ik zou hem na de boem niet meer hoeven), maar wél weinig km's. Leer van een stoel is slecht, en wat krasjes weg te polijsten. En natuurlijk dat LPT probleem verhelpen (Speek of G-Ice? wat zal ik doen?).
Ik ben blij! Nou hopen dat deze langer heel blijft....
-
Barboer
- Donateur (6x)

Bericht
door Barboer » za 12 feb, 2011 23:54
Fijn dat er weer eentje is.
Maar G-Ice had je toch al een "offer you can't refuse" gedaan, op pagina 1 van dit topic?
-
aip
- Geregistreerd lid
Bericht
door aip » zo 13 feb, 2011 0:27
Barboer schreef:Fijn dat er weer eentje is.
Maar G-Ice had je toch al een "offer you can't refuse" gedaan, op pagina 1 van dit topic?
Helaas;) dat was ik niet. Maar de vorige was dan ook een HPT, dus daar was het niet écht nodig. buh deze LPT wel; dat merk je met inhalen op de snelweg wel!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Bericht
door N2024 » zo 13 feb, 2011 0:35
aip schreef:aip schreef:Hansos schreef:Laat ik als eerste zeggen dat er godzijdank geen gewonden zijn gevallen en dat dat het allerbelangrijkste is! Maar daarna schieten de tranen me wel in de ogen als ik aan mijn mooie zwarte Caab denk.
Gisterenmiddag reed ik met de caab en mijn twee dochters van 6 en 8 rustig op de A13.
Ik voel met je mee, en gelukkig geen schade aan lijf en ledematen.
Het afgelopen weekeinde was geen goede voor caab's.
Ik reed zaterdagmorgen rond 9 uur in Leiden op het Lammenschansplein, en klapte daar vol bovenop een audi A6. Met vrouw en de twee jongens (1 en 3) alles goed, maar de Caab (9-3 2.0T HPT SE AUT) is - zo vertelde het schadebedrijf mij vanmiddag - economisch total loss. En ik had 'm pas drie maanden.......
Na een zeven maandjes s(/c)aabloos, is er sinds vorige week een vervanger!
Een 9-3 2.0T LPT SE AUT uit juli 1999. Nog wel wat aan te doen (de vorige was mooier en staat weer te koop voor een stevige prijs zag ik - ik zou hem na de boem niet meer hoeven), maar wél weinig km's. Leer van een stoel is slecht, en wat krasjes weg te polijsten. En natuurlijk dat LPT probleem verhelpen (Speek of G-Ice? wat zal ik doen?).
Ik ben blij! Nou hopen dat deze langer heel blijft....
Ik hoop met je mee. Ik begrijp uit je verhaal dat de afwikkeling met de verzekering niet helemaal gelopen is zoals eigenlijk zou moeten?
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Arbilen » zo 13 feb, 2011 1:37
Goed nieuws dus aip! Echt fijn voor je dat er weer een caab voor de deur staat. Had op geen beter moment kunnen komen, want nog heel even en de zon begint weer te schijnen. Voor jou in dubbel opzicht! Gefeliciteerd...