Ik ben laatst wezen kijken bij een mooie Caab.
Wat mij opviel is dat er bij deze Caab geen bodemplaat onder zat (ik kon zo van onder de motorkap het asfalt e.d. zien liggen)
Daarna op de hurken en inderdaad, helemaal geen bodemplaat.
Vraag: Hoort er wel een bodemplaat onder te zitten en zo ja, wat kost het om die aan te schaffen (bij benadering)
Thankx
Caab 9-3 vector 2003 (model 2004) bodemplaat vraagje
-
Otto
- Donateur

Re: Caab 9-3 vector 2003 (model 2004) bodemplaat vraagje
Hallo,
Er hoort geen bodemplaat onder te zitten. Alleen onder het deel wat onder de bumper zit is dicht.
Otto
Er hoort geen bodemplaat onder te zitten. Alleen onder het deel wat onder de bumper zit is dicht.
Otto
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Bodemplaten dat is bij de 9.3 Sport meer iets voor de diesels, wegens de geluidsisolatie.
-
benno
- Geregistreerd lid
soms ook pure bescherming toch voor de onderzijde van de motor en al het andere wat er zit.... Of heb ik het mis?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Heeft ook aerodynamische voordelen, maar misschien wordt de turbo-benzine motor wat warmer, is nog de vraag of de chassi versteviging van de cabrio niet in de weg zit?
De beschermende factor is niet zo groot, een flinke steen of varkensrug slaat er waarschijnlijk door heen
De beschermende factor is niet zo groot, een flinke steen of varkensrug slaat er waarschijnlijk door heen