900 Classic handgrepen kap/ hoofdsteunen achter
-
ahbijker
- Donateur (4x)

900 Classic handgrepen kap/ hoofdsteunen achter
Bij mijn 900 Classic is de hoofdsteun achter (achter de bestuurderstoel) beschadigd door de verankerings-handgreep van de kap. Als ik de kap direct na het openen van de kap even stilzet om de greep weer in te klappen, dan is het natuurlijk geen probleem, maar hoort dat nou ook echt zo gebruikt te worden?
-
windekind
- Donateur

Re: 900 Classic handgrepen kap/ hoofdsteunen achter
Zo staat het in het instructieboekje en bij de grepen zit bij mij een sticker in het duits dat het zo moet. Net als de ruiten iets laten zakken voor je de kap sluit.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Staat dat ook in het instr.boekje? Dat van die grepen wist ik.windekind schreef:...Net als de ruiten iets laten zakken voor je de kap sluit.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Fijn dat ik het weet. De vorige eigenaar "hat es nicht gewust". Stickers zijn er bij mij niet, en het boekje is weg. Gevolg: lelijke krassen in de hoofdsteun.
Ik heb inmiddels een ander setje hoofdsteunen op de kop getikt, dus ik vervang het.
Ik weet in ieder geval hoe het nu moet. Dank. Dat van die ramen is ook weer nieuw voor me...
Ik heb inmiddels een ander setje hoofdsteunen op de kop getikt, dus ik vervang het.
Ik weet in ieder geval hoe het nu moet. Dank. Dat van die ramen is ook weer nieuw voor me...
-
windekind
- Donateur

In het originele instructieboekje (italiaans) staat het dat je de zijramen iets moet laten zakken bij het sluiten van het dak.
IK heb nog even gezocht op internet en op deze link is het ook terug te vinden:
http://www.saabklubdanmark.dk/X-Files/s ... ual-87.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie pagina 5.
Mijne is van 1992 en ik heb ook een compleet boekje gedownload in het engels. Die italianen zetten nl de meeste letters in de verkeerde volgorde, is niet altijd te begrijpen
http://www.saabklubdanmark.dk/X-Files/s ... ual-87.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie pagina 5.
Mijne is van 1992 en ik heb ook een compleet boekje gedownload in het engels. Die italianen zetten nl de meeste letters in de verkeerde volgorde, is niet altijd te begrijpen
-
Maus71
- Donateur (3x)

In het boekje van mijn 86-er staat niets over ramen laten zakken, waarschijnlijk later pas ervaring mee opgedaan 
-
ahbijker
- Donateur (4x)

@Windekindwindekind schreef:In het originele instructieboekje (italiaans) staat het dat je de zijramen iets moet laten zakken bij het sluiten van het dak.
Zie pagina 5.
Hardstikke mooi die digitale versie!
Heb je ook nog een compleet boekje van de 900 cabrio? Ik zoek 'm al een tijdje. Ik red me voorlopig met een 900 coupe, maar liever heb ik de "echte"
-
windekind
- Donateur

@ahbijker
Als je mij een pb stuurt met jouw e-mail-adres dan stuur ik jou het engelse instructieboekje in .jpg
Als je mij een pb stuurt met jouw e-mail-adres dan stuur ik jou het engelse instructieboekje in .jpg