Beste mensen,
Ik ben ook al een tijd actief hier, maar ben nu net eigenaar van een Caab.
Het gaat om de volgende Caab:
9-3 SS Cabrio 2.0 Turbo Vector aut. LPG G3 (november 2003)
(Zie ook eventueel: deze link

Tot op heden al 2 dagen lekker gereden
Vorige Saabs: 99 / 900 / 9-5
Vorige cabrio: Mx-5 Miata (had ik als 2de auto naast mijn 9-5.
Ivm een verhuizing vorig jaar heb ik de Miata verkocht, maar vond het toch "moelijk" zonder Cabrio..... Dus nu de Caab
nog te doen: "Aux in" Kabel erin voor de iphone. (wat is de beste manier om de Iphone voor muziek aan te sluiten? Ik lees dat de koptelefoon ingang niet echt genoeg output levert, klopt dit en wat zijn de opties (qua kabels)
Verder heb ik het idee dat de boxen "verkeerd om" zijn aangesloten... Voor heel veel bassen en laag en achter veelal hoog (7 speakers bij mijn weten.... ) Ik heb gelezen dat er vooral achter bas uit dient te komen en voor juist hoog.... Als ik het mis heb, dan hoor ik het graag.
Daarnaast wil ik nog Boston Acoustics (s35) inbouwen voor. (als iemand nog een setje weet... let me know)
Rest nog de vraag:
Hoe makkelijk zijn de deur speakers te vervangen (en wat zou je er beter in kunnen doen?)
Hoe de achter speakers te vervangen en hoe eventueel de speakers en de voordeuren (panelen los halen?)
Dash lijkt me helder: Boston Acoustics S35 (maar waar te koop?) of Infinity Kappa 32.9cf (zelfde probleem... waar te koop?)
Groet
Benno (te Zuidlaren, Drenthe)