stoelverwarming 900NG cabrio
-
richard356
- Geregistreerd lid
stoelverwarming 900NG cabrio
Ik bezit een Spaanse Saab Cabrio 900NG V6 uit 1995. Omdat de auto naar Spanje is geleverd heeft de toenmalige eigenaar niet gekozen voor stoelverwarming. Ik heb wel twee schakelaars gekocht voor in het dashboard en deze doen het ook gewoon, lampje stoelverwarming gaat branden. Mijn vraag is de volgende. Zitten er standaard draadbomen/aansluitingen in de auto om stoelen met een stoelverwarming aan te sluiten? En zo ja waar zitten deze draadbomen/aansluitingen? Is het dus redelijk simpel om stoelverwarming te monteren?
-
Alpine
- Geregistreerd lid
Re: stoelverwarming 900NG cabrio
Of de bekabeling er ligt kun je zo zien dan is er een stekker zichtbaar onder de stoel of zit net onder de bekleding onder de stoel.
Alleen zul je de verwarmingsmatjes in de stoelen moet plaatsen of een set stoelen kopen waar deze matjes al in zitten
gr. harold
Alleen zul je de verwarmingsmatjes in de stoelen moet plaatsen of een set stoelen kopen waar deze matjes al in zitten
gr. harold
-
richard356
- Geregistreerd lid
Re: stoelverwarming 900NG cabrio
He Harold bedankt. Onder de stoel zit geen stekker maar ik heb nog niet onder het tapijt gekeken. Ik zal dat gelijk eens doen. Hopelijk zit het er in dan een setje stoelen kopen.