Loop over de aankoop te denken van een cabrio; en ik heb een caravan, dus:
wat mag/kan een CAAB trekken???
max trekgewicht cabrio
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: max trekgewicht cabrio
Dacht voor een 9-3 rond de 1600kg is genoeg voor een redelijk bootje.wat mag/kan een CAAB trekken???
Sleurhut, nee joh de boot mee.en ik heb een caravan
-
turbopilot
- Donateur (7x)

een classic caab mag 1500 kg geremd trekken.
Heb je ook E rijbewijs anders dien je er ook nog op te letten dat max laadgewicht van de caravan niet boven het caab gewicht komt.
classic caab weegt richting 1280 kg.
als de caravan zo zwaar en groot is zou ik hem niet achter een caab hangen
-
Rubberen Robbie
- Geregistreerd lid
Max.trekgewicht voor een 9.3 cabrio 1600kg. Heb zelf een 9.3 cabrio en een caravan van max 1200 kg en dat is een prima combinatie, zou zeker niet naar 1600kg gaan, dan is je caravan net zo zwaar als je auto...........en of dat dan lekker stabiel is....
Rij zelf zo rond de 100 km/h met de cruise control en een vrachtwagen inhalen is zo gepiept (185pk) en dan weer terugzakken naar 100km/h.
De theoretische topsnelheid van de combinatie is volgens de caravantrekauto site 167 km/h en dat ga ik echt niet uitproberen! Het gaat meer om relaxt rijden met genoeg power aan boord.
Rij zelf zo rond de 100 km/h met de cruise control en een vrachtwagen inhalen is zo gepiept (185pk) en dan weer terugzakken naar 100km/h.
De theoretische topsnelheid van de combinatie is volgens de caravantrekauto site 167 km/h en dat ga ik echt niet uitproberen! Het gaat meer om relaxt rijden met genoeg power aan boord.
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Ik heb zoiets dat je zelden nog ziet; een volledig rijbewijs, dus mag met alles rijdenturbopilot schreef:een classic caab mag 1500 kg geremd trekken.
Heb je ook E rijbewijs anders dien je er ook nog op te letten dat max laadgewicht van de caravan niet boven het caab gewicht komt.
Sleurhut is een plooicaravan van +/- 1100 geladen
Boot, nee, ik ga regelmatig zeilen hier.
Bedankt voor de info