veiligheidsgordel klem
-
haposabo
- Geregistreerd lid
veiligheidsgordel klem
Heb een 9-3 cabrio uit 2000. Kort geleden was er ineens in de veiligheidsgordel aan de bestuurderskant geen beweging meer te krijgen. Door garage helemaal uit elkaar gehaald, gesmeerd etc. Deed het weer5. Drie weken later wederopm klem. Heeft iemand hier ervaring mee? Is een nieuwe gordel erg kostbaar?¸ Zitten er in de cabrio andere gordels?
-
Ratef
- Geregistreerd lid
Re: veiligheidsgordel klem
Ik heb net hetzelfde achter de rug met mijn 900ng cabrio. Cabrio heeft 'eigen' gordels.
Bij de 900 wordt niet gerepareerd maar vervangen. Vanwege de elektronica (gordelspanners) kreeg ik nadat ik de gordel had losgemaakt direct een error melding: SRS op display. Dus toch maar naar de garage, van Dongen in Zeeland geweest. Daar hadden ze een gebruikte gordel van een Engelse cabrio. daarvan ik links de passagiersgordel: kat in bakkie
Vervangen van de gordel en de storing met Tech2 weer resetten, bij elkaar 140 eu.
Bij de 900 wordt niet gerepareerd maar vervangen. Vanwege de elektronica (gordelspanners) kreeg ik nadat ik de gordel had losgemaakt direct een error melding: SRS op display. Dus toch maar naar de garage, van Dongen in Zeeland geweest. Daar hadden ze een gebruikte gordel van een Engelse cabrio. daarvan ik links de passagiersgordel: kat in bakkie
Vervangen van de gordel en de storing met Tech2 weer resetten, bij elkaar 140 eu.