Hoe leg je het je buren uit?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
WimZ
Geregistreerd lid

Hoe leg je het je buren uit?

Bericht door WimZ » zo 06 apr, 2008 9:46

Al is het tijdelijk, op dit moment staat er bij ons een jalouzie-verwekkend rijtje saabjes cabrio dat ik toch even moet showen hier:

Afbeelding

Normaal gesproken staan er 'maar' 2, maar de merlot-rode 9-3 SE met het Franse kenteken is even naar Nederland gebracht om een tweetal vervelende mankementjes te verhelpen en de beide bumpers te laten spuiten. Verder zijn we de zwarte Aero aan het vervangen door die wat overdreven verlaagde Viggen. Zodra de Viggen zijn kenteken heeft kan de Aero, na het afstaan van zijn Viggen wielen in de verkoop.

Oh ja, binnenkort dus te koop: Zwarte 9-3 Aero cabrio automaat uit 2000 met 166.000 km, voorzien van Talladega velgen en vrijwel nieuwe Michelin Alpin winterbanden. En verder te ruil: echte Hirsch verlagingsveren tegen normale Viggen veren.

sweetspeed
Geregistreerd lid

Bericht door sweetspeed » zo 06 apr, 2008 15:09

En als ik zo vrij mag zijn vind ik die presidentiele CX Prestige (is dat Chapron of zo) minstens zo g**l! :bluethumb:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 06 apr, 2008 15:55

Die CX viel mij ook heel snel op. :lol: 8)

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » ma 07 apr, 2008 9:34

De CX is inderdaad een Chapron. Eén van de tien (Chaprons) met separatieruit.
Hij is van mijn zwager. Gevonden in een schuur in Belgie, tegen de Franse grens. Hij is nog niet zo lang geleden volledig gerestaureerd en heeft inmiddels in een aantal artikelen in Klassiekerbladen geschitterd.
Moest in de tweede helft van de jaren '70 omgerekend iets van 260.000 gulden kosten. Dat is meer dan een Rolls.
Hij is eerst regeringswagen geweest (minister van buitenlandse zaken dacht ik) en daarna heeft hij nog gediend als burgemeestersauto van Mont-Pellier. Hij heeft een jaar of 15 geleden ook al eens in de CitroExpert gestaan, voordat hij een donkere periode van zijn bestaan in zou gaan.

mink01
Geregistreerd lid

Re: Hoe leg je het je buren uit?

Bericht door mink01 » do 16 jun, 2011 21:14

hoi:

leuk verhaal van de cx zijn er ook foto's van?
leuk om een bijzondere auto te zien.

dirk

PeetSaa
Geregistreerd lid

Bericht door PeetSaa » do 16 jun, 2011 22:00

De auto;s zijn leuk, maar veeeeel leuker vind ik de parkeerruimte als dat tenminste je eigen tuin is, tjonge wat zou ik een verzameling neer zetten :roll:

Ik hoor de vrouw alweer zeggen, jij met je auto's

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 17 jun, 2011 8:54

Voor wat betreft de CX: die stond dit jaar op het klassiekerpaviljoen op de RAI: http://www.citroen-forum.nl/nieuws/cxev ... torai_2011" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autosvantoen.nl/blog/2011/04/14/ ... de-autorai" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor wat betreft de tuin: ja, dat is onze tuin. Maar we hebben het hele terrein de afgelopen periode op de schop genomen, dus het ziet er inmiddels heel anders uit (het is nu veel meer tuin en veel minder een openbare parkeerplaats)

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » vr 17 jun, 2011 18:54

mijn vrouw gaat direct vragen stellen over wat er in de bak loopt achter de caab's en wiens hobby dat is:wink:

PeetSaa
Geregistreerd lid

Bericht door PeetSaa » za 18 jun, 2011 13:20

WimZ schreef: Voor wat betreft de tuin: ja, dat is onze tuin. Maar we hebben het hele terrein de afgelopen periode op de schop genomen, dus het ziet er inmiddels heel anders uit (het is nu veel meer tuin en veel minder een openbare parkeerplaats)
Nou geloof dat ik dat toch even anders gedaan had, had er denk een wagenschuur opgezet zodat de autootjes lekker droog konden staan. :O:
Maar je hebt in elk geval een mooie rimte daar, ben wel een beetje jaloers zeg maar. :wow:

BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » ma 27 jun, 2011 16:17

Ken het idee...
Afbeelding

Plaats reactie