alle rechteneus CAABS belastingvrij

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

alle rechteneus CAABS belastingvrij

Bericht door Marius0404 » do 30 jun, 2011 16:52

vanaf vandaag alle rechteneus

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: alle rechteneus CAABS belastingvrij

Bericht door Marius0404 » do 30 jun, 2011 16:54

sorry te snel getypt...

30 juni 1986 was de gezamenlijke lanceerdatum voor de meeste zilvergrijze rechteneus cabrio's.

Vanaf vandaag dus belastingvrij de weg op, behalve die van mij, want juist vandaag heb ik het hele dak er af gesloopt.. Duurt nog even dus. De anderen een prettige rit toegewenst!

groet
Marius

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » do 30 jun, 2011 18:08

Dat waren er slechts circa 400 die vrijwel allemaal naar de VS zijn gestuurd :cry:

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » do 30 jun, 2011 18:11

als het aan de PVV ligt, blijven auto's van 25 jaar en ouder belastingvrij, ook na 1-1-1987. Sinds het niet doorgaan van de kilometerheffing is dit onderdeel van het plan niet langer logisch. Dat zou mooi zijn!
http://www.autovandaag.nl/pvv-auto-s-va ... stingvrij/" onclick="window.open(this.href);return false;

(beetje off topic, excuus)

PeetSaa
Geregistreerd lid

Bericht door PeetSaa » do 30 jun, 2011 18:42

[]

Goed nieuws dit als dat inderdaad doorgaat, hulde voor de PVV!!! :green_many: :applause: :applause: :applause:

Moart'n
Geregistreerd lid

Bericht door Moart'n » ma 11 jul, 2011 22:18

[]

Weet iemand of dit ballonnetje van de PVV is opgestegen, doorgeprikt of leeggelopen?

Asfaltrocker
Geregistreerd lid

Bericht door Asfaltrocker » do 14 jul, 2011 17:07

de ene kant ben ik voor de auto's ouder dan 25 jaar ook na 87 belasting vrij
ik ben tegen km heffing om 2 redens
1e of je nu saab of een of ander hummer rijd iedereen betaald het zelfde naar gelang de afstand,met als gevolg de zware jongens worden duurder in aanschaf,en betalen nist naar het gewicht dus overschot aan zware jongens op de snel wegen
2e als je auto niks meer doet(sloop rijp)moet je hem verzekeren en belasting omdat hij op de openbare weg staat
bij geen wegebelasting zullen ze iets anders op verzinnen anders krijgen slooop autos op de openbareweg

Plaats reactie