Hallo allemaal ,problemen met achterruit en dak zijn opgelost.
Maar nu heb ik het volgende probleen het lampje check ingine gaat branden ,en dan verliest de auto ook een groot deel van zijn vermogen.
Het is een 900 se 2.5 uit 96 .
Wie weet wat dit kan zijn ??
Bij voorbaat al dank.
Nol
lampje check ingine blijft branden
-
Scanner
- Geregistreerd lid
Re: lampje check ingine blijft branden
Hi Nol,
Omdat je het over vermogensverlies hebt kan ik je aanraden om ook even binnen het forum op "limp home" te zoeken.
Succes
Omdat je het over vermogensverlies hebt kan ik je aanraden om ook even binnen het forum op "limp home" te zoeken.
Succes
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: lampje check ingine blijft branden
Geen typisch cabrio probleem, zou je beter bij de gewone sectie van dat type kunnen zetten. Niet iedereen leest de cabrio sectie
Die Saab van jou heeft wel geen turbo, maar misschien heeft het Bosch Motronic systeem een storing opgepikt en de ontsteking/injectie aangepast.
Die ECU moet dan toch worden uitgelezen om de fout-code te achterhalen.
Kan vaak ook bij een universele garage of Opel-dealer want die code's zijn veelal universeel en deze motor zit ook in ouder type Opel/Vauxhall V6.
Die Saab van jou heeft wel geen turbo, maar misschien heeft het Bosch Motronic systeem een storing opgepikt en de ontsteking/injectie aangepast.
Die ECU moet dan toch worden uitgelezen om de fout-code te achterhalen.
Kan vaak ook bij een universele garage of Opel-dealer want die code's zijn veelal universeel en deze motor zit ook in ouder type Opel/Vauxhall V6.