Mijn dashboard van mijn ’89 900 cabrio is op veel, heel veel plaatsen gescheurd. Dus daar zoek ik een nieuwe voor.
Maar tegelijkertijd zou ik dan de klokken kunnen wisselen zodat de mijlenteller een kilometerteller wordt. Kan dat zo maar? Of loop ik dan tegen rare problemen aan met de wijzers en waarschuwingslichtjes?
Volgens mij ben ik dan wel van het fel oranje ‘shift up’ lampje verlost. Dat brandt trouwens op onverwachte momenten en zelfs in zijn vijf als er helemaal niks meer ‘up’ is te gaan. Als ik het goed heb gezien is niet het toerental zelf, maar de duur van een relatief hoog toerental de trigger om te gaan branden. Raar dat ze dat niet in de vijfde versnelling hebben uitgeschakeld.
Frac
klokken ruilen
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: klokken ruilen
Dat hoort normaal gesproken wel uit te gaan in de vijfde versnelling, de schakelaar daarvoor zit dan in de voorste zijdeksel , net achter de vijfde versnelling, kan zijn dat die schakelaar defect is ofdat ie er helemaal niet meer in zit.Raar dat ze dat niet in de vijfde versnelling hebben uitgeschakeld
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Re: klokken ruilen
Als het goed is kun je de klokkenwinkel zo zonder noemenswaardige problemen omwisselen hoor.
Gr,
(R)Ed
Gr,
(R)Ed