Heb een schade 9-3 gekocht en was benieuwd of ik met het zoeken naar plaatwerk(motorkap,zijschermen,koplampen,bumper,grille)echt naar een 9-3 moet zoeken of past het van een 900 ook?en of het perse van een cabrio moet zijn?Ik dacht zelf dat van een gewone 900 het allemaal hetzelfde is maar voordat ik voor verrassingen kom te staan graag een reactie van een expert!
met vriendelijke groet,
eric vd beek
Saab 9-3 cabrio `00 met voorschade.
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Saab 9-3 cabrio `00 met voorschade.
Mooie blauwe zeker, zag hem ook staan.
9-3 3deurs en 5deurs passen ook en 900ng ook alleen de rubberen afdichtingen bij de zijknipperlichten en onderste plakrand bij de koplampen zijn anders.
9-3 3deurs en 5deurs passen ook en 900ng ook alleen de rubberen afdichtingen bij de zijknipperlichten en onderste plakrand bij de koplampen zijn anders.
-
koeiekop
- Geregistreerd lid
Bedankt voor je reactie,daar kan ik iets mee!
Het is een zwarte 9-3 en stond een week of 2 terug op 2ehands.be,prijzen liggen daar toch echt iets gunstiger dan in nederland.
groetjes eric
Het is een zwarte 9-3 en stond een week of 2 terug op 2ehands.be,prijzen liggen daar toch echt iets gunstiger dan in nederland.
groetjes eric
-
jansen
- Donateur (7x)

Oke, een zwarte is ook een mooie kleur en redelijk gangbaar, dus plaatwerk moet wel te vinden zijn met een beetje geluk in de goede kleur, ik dacht aan een blauwe omdat op marktplaats.nl stond een blauwe te koop met frontschade, heb er even aan getwijfeld.