Wil graag een nieuw, beter setje speakers monteren in mijn cabrio van 1999.
Wie kan mij vertellen hoe ik de zijpanelen bij de achterbank kan verwijderen, want het verwisselen kan volgens mij niet door het rooster vanaf de buitenkant te verwijderen. Weet iemand ook zo welk diameter ze hebben?
Alvast bedanlt.
Greetz Emile
speakers zijpaneel
-
Nicolo Machiavelli
- Geregistreerd lid
Re: speakers zijpaneel
Ik heb het zelf nog niet uitgevoerd. De onderstaande beschrijving komt uit mijn werkplaats handboek.
De text was engels dus ik hoop dat mijn vertaling goed te volgen is.
Bij een aantal punten kan ik mij ook nog geen voorstelling maken nu ik niet bij mijn auto sta. D
it wordt waarschijnlijk een stuk duidelijker als je er ook daadwerkelijk mee aan de slag gaat.
De maat wordt niet vermeld, maar ik ga ervan uit dat dit een standard maat is die je zo kunt krijgen.
1. De kap helemaal inklappen en dan de hoedenplank verticaal overeind zetten.
2. Verwijder het zitvlak van de achterbank.
3. Schroef de bout los waarmee de riem aan de vloer bevestigd is en houd de riem opzij.
4. Haal voorzichtig de plastic drempel los van de
5. Verwijder de plastic kap van de B-stijl. Volegns mij zit er op de hoek van de B-stijl een zwarte plastic kap.
6. Demonteer all schroeven die het zij-paneel aan het frame bevestigen.
7. Aan de onderzijde van het zij-paneel zitten "fasteners" die los gehaald moeten worden. Meestal zijn dit plastic pinnetjes. Wees daar redelijk voorzichtig mee deze gaan snel stuk.
8. leg de rugleuning plat en schroef de bout los. Er wordt niet vermeld welke bout
9. haal nu de "fasteners" los aan de achterzijde van het zij-paneel.
10. lift nu het zij-paneel aan de rechter bovenkant uit de klemmetjes.
11. Zorg dat de klemmetjes wel op het frame blijven zitten.
12. Nog de verlichting loskoppelen en je kunt het zij-paneel wegzetten en de speaker demonteren.
Veel succes gewenst met deze mooie klus.
Goeten Nicolo.
De text was engels dus ik hoop dat mijn vertaling goed te volgen is.
Bij een aantal punten kan ik mij ook nog geen voorstelling maken nu ik niet bij mijn auto sta. D
it wordt waarschijnlijk een stuk duidelijker als je er ook daadwerkelijk mee aan de slag gaat.
De maat wordt niet vermeld, maar ik ga ervan uit dat dit een standard maat is die je zo kunt krijgen.
1. De kap helemaal inklappen en dan de hoedenplank verticaal overeind zetten.
2. Verwijder het zitvlak van de achterbank.
3. Schroef de bout los waarmee de riem aan de vloer bevestigd is en houd de riem opzij.
4. Haal voorzichtig de plastic drempel los van de
5. Verwijder de plastic kap van de B-stijl. Volegns mij zit er op de hoek van de B-stijl een zwarte plastic kap.
6. Demonteer all schroeven die het zij-paneel aan het frame bevestigen.
7. Aan de onderzijde van het zij-paneel zitten "fasteners" die los gehaald moeten worden. Meestal zijn dit plastic pinnetjes. Wees daar redelijk voorzichtig mee deze gaan snel stuk.
8. leg de rugleuning plat en schroef de bout los. Er wordt niet vermeld welke bout
9. haal nu de "fasteners" los aan de achterzijde van het zij-paneel.
10. lift nu het zij-paneel aan de rechter bovenkant uit de klemmetjes.
11. Zorg dat de klemmetjes wel op het frame blijven zitten.
12. Nog de verlichting loskoppelen en je kunt het zij-paneel wegzetten en de speaker demonteren.
Veel succes gewenst met deze mooie klus.
Goeten Nicolo.