Door een overkill aan informatie kan ik niet vinden wat ik zoek.
Wat zijn de grootste verschillen tussen een '98 900 cabrio en een '98 9.3 cabrio.
Kwa techniek en materiaal gebruik zal er veel veranderd zijn maar is een 9.3
beter van techniek, bouwkwaliteit en betrouwbaarheid? of is die alleen beter op gebied
van veiligheid, stuurkwaliteiten e.d.
Ik heb momenteel een mooie 900 van 98 op het oog
1e eigenaar, volledige historie en 100.000km, alles aantoonbaar.
Maar voor €700 meer komen ook de 9.3's in zicht, maar bijna zonder uitzondering
met min. 200.000km.
Wat is wijsheid en wie heeft een nuttig advies
Wat is wijsheid 2
-
Injectie
- Moderator
Re: Wat is wijsheid 2
In alles de 9-3.
Dakconstructie van een 9-3 is beter. De ophanging van een 9-3 is beter. (draagarmen zijn gelijk, maar de veren en schokbrekers zijn anders) En dan is de 9-3 wel uit te rusten met stuurwielbediening van je audio. de 900 niet. Oftewel de elektronica is uitgebreider. en als laatste: Het uiterlijk van een 9-3 is mooier.
Dakconstructie van een 9-3 is beter. De ophanging van een 9-3 is beter. (draagarmen zijn gelijk, maar de veren en schokbrekers zijn anders) En dan is de 9-3 wel uit te rusten met stuurwielbediening van je audio. de 900 niet. Oftewel de elektronica is uitgebreider. en als laatste: Het uiterlijk van een 9-3 is mooier.
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Wat is wijsheid 2
Daar denkt een 900 rijder misschien iets anders over, en over smaak valt niet te twisten.Het uiterlijk van een 9-3 is mooier.
Maar volgens de oude advertentie is de 9-3 op ongeveer 1100 punten verbeterd tenopzichte van de 900.