Saab 9-3 aero gekocht , nu nog een NL kenteken

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Lasersailor
Geregistreerd lid

Saab 9-3 aero gekocht , nu nog een NL kenteken

Bericht door Lasersailor » vr 06 jan, 2012 21:05

Gisteren op speurtocht geweest in Duitsland en uiteindelijk een droom verwezenlijkt. Een 9-3 cabrio in 2.0 T aero uitvoering in een leuke kleur.

Had al een aantal jaren geleden een Saab ervaring (Classic Turbo 16s) maar toen veel kosten. Toch is het Saab gevoel blijven kriebelen.

Dit is een fijne auto met veel extra's en rijdt super. Van eerste eigenaar en alle onderhoud bij Saab,

Heb alleen de Duitse autobahn mogen uitproberen, maar ervan genoten.

Is wel wat werk aan de auto, zoals spatbord schade en andere kleine cosmetische dingen. Verder heeft de auto veel km's (200.000) maar daar was de prijs ook naar

Volgens mij is het een M6, heeft in ieder geval zes versnellingen.

Wat opvalt is wel de slechte ontvangst van de radio. Is de navi antenne op de kofferbak tevens de radio antenne of heb ik het dan mis ?

Moet nog even wachten op de invoer van de auto, omdat de bpm regeling aanmerkelijk is gewijzigd en ik even wat ervaringen via internet wil proeven.

Mocht iemand al tips hebben hierover , graag....

Bas

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Saab 9-3 aero gekocht , nu nog een NL kenteken

Bericht door Vyv » vr 06 jan, 2012 21:15

http://www.autotelex.nl/products/autoimport

Voor 16,- euro ben je klaar, snel en makkelijk.

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » vr 06 jan, 2012 22:51

Wat opvalt is wel de slechte ontvangst van de radio. Is de navi antenne op de kofferbak tevens de radio antenne of heb ik het dan mis ?
Je hebt het mis, navi antenne is een gecombineerde gps en gsm antenne, de radio heeft een aparte radio antenne rechtsachter op het achterscherm een vaste spriet.

Lasersailor
Geregistreerd lid

Bericht door Lasersailor » vr 06 jan, 2012 23:21

Goede tip, auto telex. Heb even een uitdraai gemaakt als ik de auto in de eerste week van februari ga invoeren. Wat heb ik het me in het verleden moeilijk gemaakt ....

Weet dat er in juni weer een wijziging van de BPM regeling wordt doorgevoerd maar kan daar niet op gaan wachten.

Over de antenne heb ik dan een afgebroken verhaal of een defecte automatische antenne. Ga ik morgen bij daglicht meer in detail bekijken. Thnx voor de tips.

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » za 07 jan, 2012 13:32

Gefeliciteert met je aankoop.
dat wordt een leuke zomer. Met een windschermpje begint de zomer al in Maart :D

als je wat ervaringen uit wilt wisselen is de 15e aanstaande een mooi moment, zie elders op het forum

grt
Sabriolet

Plaats reactie