Mijn eerste reactie.......
Tja..... ....... ....... Nog nooit zo'n fijne auto gehad!
Ik wist van te voren van de mankementen, maar daar was de prijs ook naar..
Het is voor mij als (voomalig) schakelbakrijder wel even wennen aan automaat rijden..zeker als die niet in orde is...maar ik leer er mee omgaan
Maar g***v**amme wat rijd dat Caabje lekker!!!! Staat hij op de stoep wil ik iedere keer even naar buiten en de smaak van Saab Cabrio met een Midnight Blue laksaus proeven
Natuurlijk zijn de probleempjes oplosbaar (nieuwe automaat enzo.

..) en de eerste verkennende mailtjes zijn ook al verstuurd en beantwoord..
Tot het moment dat de automaat vervangen gaat worden zal ik bezig zijn met kleinere probleempjes te verhelpen...
Mijn lijstje tot nu toe..niet in een specifieke volgorde:
Kap reinigen.... oh Boy is die vies..

..vandaag de gehele dag aan besteed....het begint nu beter te worden....
2 kleine gaatjes in de kap (laten) repareren
Portier rubbers (je weet wel die holle) aan beide zijden moeten worden vervangen.
Waarschijnlijk linker portier raam beter afstellen (iets windfluit...tikkie naar beneden en weer naar boven verhelpt het tijdens de rit.)
Achterbumperhoes moet vervangen worden (heeft de tijd wel)
Linker achterlicht heeft barstjes dus moet worden vervangen
Ben op zoek naar een linker vloermat (creme)
Linker (chauffeurs)stoel heeft in de rugleuning helaas een gescheurde naad, dus moet bedenken wat ik daar mee ga doen, wellicht vervangen..of een strook in laten zetten ofzo... iemand een heel betaalbaar adres?
Zag in de afdekplaat van de pook een tweetal schroef gaatjes , dus plaatje zoeken en vervangen..
Cupholder komt niet naar buiten....
Kuda console voor m'n telefoon (samsung S2) prepareren (versterker/luidspreker en microfoon. Die microfoon zit er al in, op de A pilaar)
USB aansluiting voor audio doeleinden op de radio mogelijk maken.
Wat rammeltjes links en rechts...
Beetje lakschade op de achterklep.
Niets raars voor de kilometers dus....
En ik heb het naar m'n zin!
Greets