Bij carglas geschrokken wat voorruit kost voor mijn cabrio uit 1999 met korting 1100 €.(verzekering dekt schade niet) Heeft iemand suggestie voor goedkopere oplossing. Schade zit niet in gezichtsveld dus voor APK geen probleem. Voor het mooie zou ik hem wel graag laten maken.
Ik rijd in donkerblauwe 9.3 SE met blauwe kap en beige lederen bekleding.
Groet en dank voor suggesties.
voorruit 9.3 cabrio 1999
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Re: voorruit 9.3 cabrio 1999
Jammer dat de verzekering het niet dekt, das het beste met ruitschade. De ruiten van een cabrio (9-3) zijn tov de normale (9-3) ruiten een stuk duurder (dubbel of meer zelfs). Als de monteur de lijsten heel kan houden scheelt dat ook weer een slok. Het was mij bekend dat bij lands grootste autoglasbedrijf de prijzen niet leuk zijn maar 1100 is echt overdreven! Serieuze korting moet dat geweest zijn.
-
bart1963
- Geregistreerd lid
Carglass is uitzonderlijk duur, kijk DEZE uitzending van TROS Radar maar eens af.
Shoppen heeft echt zin
Shoppen heeft echt zin
-
wampi
- Geregistreerd lid
Ik heb de zelfde auto
Ik ben bij mijn ruitbreuk bij autofix in Waalwijk geweest
Goede service en maar € 350,- kwijt (haalt de ruit rechtstrreks bij de groothandel)
Ik ben bij mijn ruitbreuk bij autofix in Waalwijk geweest
Goede service en maar € 350,- kwijt (haalt de ruit rechtstrreks bij de groothandel)
-
roanmarada
- Donateur

ik heb al een paar keer een ruit laten vervangen bij de autoglas expert, waren zelfs goedkoper als mijn eigen risico
-
fwwierckx
- Geregistreerd lid
Dank voor reacties. Ben onder de 300 € klaar in Schiedam, wat een verschil met carglas.
forum bewijst zijn waarde.
Groet Frits Wierckx
Saab 9.3 SE cabrio
forum bewijst zijn waarde.
Groet Frits Wierckx
Saab 9.3 SE cabrio
-
roanmarada
- Donateur

mooi he die in schiedam , het ziet er niet uit daar maar de prijzen kan niemand aan tippen.
succes ermee
gr
Rob
succes ermee
gr
Rob