stootstrip

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
GJ
Geregistreerd lid

stootstrip

Bericht door GJ » wo 04 apr, 2012 8:46

Ik durf er eigenlijk niet over te beginnen, maar ik word zo langzamerhand erg moe van al die auto's die hun deur opengooien zonder oip te letten of er misschien een fraaie Caab naast staat, maar nee, deur open en weer een lakbeschadiging erbij. Nu ben ik er inmiddels achter waar het gebeurt, maar de auto's naast mij wisselen nog al. Dus, ehhhhh, iemand suggestie voor een stripje ter hoogte van de knik in de deur?? Liever niet, maar ik ben die lakbeschadigingen een beetje zat.

Thanks.

AeroR
Geregistreerd lid

Re: stootstrip

Bericht door AeroR » wo 04 apr, 2012 9:54

Geloof niet dat hier een nette oplossing voor is. Deuren van auto's zijn niet even hoog, dus wordt lastig om dit op een nette manier te voorkomen tenzij je een groter oppervlak beschermt. Denk ook aan de achterzijde ivm achteruit parkeerders en achterportieren.
Overweging waard?: van die flexibele magneetreclame (uiteraard van Saab) op je auto "plakken" als je hem parkeert en hopen dat het er nog op zit als je terug komt :wink:

GJ
Geregistreerd lid

Bericht door GJ » wo 04 apr, 2012 10:07

Idd, die deuren zijn niet even hoog. Kijk ik naar de beschadigde plekken, dan is het net onder de knik in de deur. De rest van de deur is, net als de auto, gaaf. Die magneetreclame ken ik niet, maar of dat de oplossing is....

AeroR
Geregistreerd lid

Bericht door AeroR » wo 04 apr, 2012 10:31

http://www.magneetreclame.nl/gebruiksaanwijzing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze maken het er niet voor, maar dit zou toch genoeg van de tikken kunnen opvangen. Misschien hebben ze een dikke variant voor extra bescherming als je het vraagt.
Als ze het (een beetje) in de kleur van je auto kunnen maken zou helemaal "mooi" zijn, en je mag er zelfs 140 mee rijden :P

Plaats reactie