Hallo lezers, sinds vandaag de eigenaar van een saab 9-3 aero cabrio! Het is deze: viewtopic.php?f=89&t=104249" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ik meld me wel weer met vragen en opmerkingen. Nu heeeel blij, ik ga nog een rondje.
nieuwe eigenaar
-
baas-1
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe eigenaar
De wagen laten uitlijnen en balanceren. Dat stuurt veel beter! Stuur staat ook weer recht. Verder nieuwe luidsprekers voor van JBL. Past net en klinkt net....
-
Herman W
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! Prachtige wagen, hoop dat je er veel plezier van gaat beleven, het schijnt nog even te gaan 'nazomeren' ....
Nog een kleine tip; je kunt de achterkant wat 'dikker' maken door spoorverbreders te plaatsen, dat ziet er net iets beter uit.

Betere foto's had ik zo snel even niet, mocht je meer willen weten dan kijk ik de rekening even na.
ik heb de auto overigens gekocht met mod6, alle rekeningen en volledige onderhoudshistorie, maar kon desondanks en ondanks dat, toch een nieuw motorblok laten plaatsen (keurig onder saabcoulance dat wel).
Groet Herman
Nog een kleine tip; je kunt de achterkant wat 'dikker' maken door spoorverbreders te plaatsen, dat ziet er net iets beter uit.

Betere foto's had ik zo snel even niet, mocht je meer willen weten dan kijk ik de rekening even na.
ik heb de auto overigens gekocht met mod6, alle rekeningen en volledige onderhoudshistorie, maar kon desondanks en ondanks dat, toch een nieuw motorblok laten plaatsen (keurig onder saabcoulance dat wel).
Groet Herman
-
savo
- Geregistreerd lid
Zag hem van de week al rijden in L. van jouw dus, mooooooiiiiiiiii, veel plezier!!!
Hans
Hans
-
baas-1
- Geregistreerd lid
Sinds vandaag een armsteun tussen de voorstoelen, dat zit veel beter. Ook de schijven voor af laten draaien bij Arjo van Dijk in Lunteren. Hij heeft ook wat zaken van de voorwielophanging nagetrokken. Resultaat = een strak sturende 9-3. Nu rustig de schijven inremmen.
Lijkt ook een fijn adres voor onderhoud daar. Iemand ervaringen?
Lijkt ook een fijn adres voor onderhoud daar. Iemand ervaringen?
-
baas-1
- Geregistreerd lid
Onderhoud uit laten voeren:
koppeling vervangen
schoonmaken carter + zeef
olie + filter
interieurfilter
bougies
Foto's van carter:
https://plus.google.com/photos/10285961 ... 6eb_qZiUHw" onclick="window.open(this.href);return false;
koppeling vervangen
schoonmaken carter + zeef
olie + filter
interieurfilter
bougies
Foto's van carter:
https://plus.google.com/photos/10285961 ... 6eb_qZiUHw" onclick="window.open(this.href);return false;