Aanrader gevraagd

Voor alle Saab cabrio rijders
Maus71
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Aanrader gevraagd

Bericht door Maus71 » di 10 apr, 2012 22:47

carlsson schreef:Als die helemaal tip-top gerestaureerd is wel, anders kan dat nog aardig in de papieren lopen met een 900 Classic, zeker de snellere turbo varianten.
Daarnaast zit je qua afschrijving met een 900 Classic vrij goed, die is er eigenlijk niet mits je hem in goede staat weet te houden :wink:
Dat is het voordeel van een auto met zogenaamde verzamelaarswaarde, vooral als hij nog geheel in nagenoeg originele staat is.
Snap ik niet, blokken van een classic zijn goed, versnellingsbak niet slecht, en als er iets afgeschreven is de laatste jaren zijn het wel Classic Caabs.

Je wilt niet weten wat ik al aan kosten gehad heb met mijn 2004 aero met 100K op de teller in 3 jaar tijd, hier kan ik een classic voor kopen!!! ( en zijn de dingen die veel voorkomen, van gebroken veren, toplagers, hydrauliek, airco etc, maar rijdt nog steeds super) :D

Fokko1
Donateur
Donateur

Re: Aanrader gevraagd

Bericht door Fokko1 » di 10 apr, 2012 23:14

Niet te ingewikkeld doen: gewoon even proefrijden met een V6 - goed luisteren naar het motorgeluid en de trekkracht ervaren, vervolgens je keuze maken... Vooral met die kilometers die jij ermee gaat rijden, is een V6 de extra kosten niet. Voor mij blijft de V6 een feest - ik ervaar elke dag mijn auto alsof ik er voor het eerst mee rijd...

Plaats reactie