einde exercitie??
-
jor
- Geregistreerd lid
einde exercitie??
De caab heb ik nu 2mnd en de nieuwe apk zit er op.
Maar er werd wel aan mij verteld dat het chassis ter hoogte van de achterschokbrekers slecht begint te worden en....dat ik het in de gaten moest houden.Komt mijn vraag:Is dat eventueel te repareren als het uit de hand loopt?Is er iemand die daar wat van weet.Grtzz Jor
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: einde exercitie??
Ja hoor dat is te repareren.
Het is een bekend zwak punt van alle classic 900s, 90's en 99's.
Het betekent wel laswerk dus ik zou me vast gaan oriënteren op mensen die dit kunnen, evt. via dit forum. Pas op dat je GOED laat lassen,dus uitslijpen en een nieuwe stuk er in. Een stukkie plaat eroverheen bakken kunnen heel veel mensen maar de ellende gaat daaronder met dubbele snelheid verder.
succes
Het is een bekend zwak punt van alle classic 900s, 90's en 99's.
Het betekent wel laswerk dus ik zou me vast gaan oriënteren op mensen die dit kunnen, evt. via dit forum. Pas op dat je GOED laat lassen,dus uitslijpen en een nieuwe stuk er in. Een stukkie plaat eroverheen bakken kunnen heel veel mensen maar de ellende gaat daaronder met dubbele snelheid verder.
succes
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik geloof dat het hier om een 9-3 of 900ng gaat!
dit is idd een lastig punt het is te lassen maar als je het 100% wil doen moet je er een heel stuk balk uit slijpen en er een compleet nieuw stuk in lassen
bij vooral de 900ng cabrio's zie je dit kwaaltje extreem vaak bij de 9-3 cabrio's wat minder bij sommige normale 9-3 en 900ng komt dit echter ook voor
daarom wordt het voor de aankoop steeds belangrijker om onder de auto te gaan kijken
dit is idd een lastig punt het is te lassen maar als je het 100% wil doen moet je er een heel stuk balk uit slijpen en er een compleet nieuw stuk in lassen
bij vooral de 900ng cabrio's zie je dit kwaaltje extreem vaak bij de 9-3 cabrio's wat minder bij sommige normale 9-3 en 900ng komt dit echter ook voor
daarom wordt het voor de aankoop steeds belangrijker om onder de auto te gaan kijken
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik was vergeten om te melden dat het om een 9-3 cabrio gaat
Ik ben iig al een stuk zorg kwijt door jullie reacties met de de boodschap dat het repareerbaar is.Heel erg bedankt.Jor