Ik bedoel niet dat het niet waar is hoor, maar ik vind dat Gunar het altijd zo mooi kan vertellen !sb129h schreef:Gunar z'n verhaaltje heeft zich ergens in Brabant afgespeeld, vorig jaar of het jaar ervoor.
Hoe komt hij erop denk ik dan !
Ik bedoel niet dat het niet waar is hoor, maar ik vind dat Gunar het altijd zo mooi kan vertellen !sb129h schreef:Gunar z'n verhaaltje heeft zich ergens in Brabant afgespeeld, vorig jaar of het jaar ervoor.
Dat ligt er aan wanneer zich dat afspeelde, als het na 2011 was en de boer ploegde dieper dan 0,5 m dan had hij een KLIC/WION melding moeten doen; http://www.kadaster.nl/window.html?inho ... arier.htmlJohanna schreef:... een stuk bouwland moet gewoon geploegd kunnen worden, ...
wie was er nu fout, de eigenaar van de leiding of de boer?

Nee, bij de waterleiding... en 'vroeger' heb ik veel bodemonderzoeken gedaan waarbij we steeds KLIC meldingen moesten doen.Johanna schreef:... werk je bij het KLIC?
Bij hen...we aanklopten bij hun wegens...
Daar had ie geen benul van ! Hoeveel loonwerkers zouden dat raadplegen voordat ze - uberhaupt - aan de slag gaan met dit soort werkzaamheden.72sonett3 schreef:Had nooit van het KLIC gehoord zeker...gunar schreef:Eens meegemaakt dat een boer goed diep ging ploegen.