verzekeren cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Danne1000
Geregistreerd lid

Re: verzekeren cabrio

Bericht door Danne1000 » vr 11 mei, 2012 0:38

Hi Bart,

Ja dat idee had ik dus ook al, dat de dealer meeleest, dat is alleen maar mooi :D
Dank voor de berekening! Ik kwam zojuist bij Achmea op hetzelfde uit en heb ze gemaild met de vraag of schade aan de kap is meeverzekerd. Ik denk het wel, want bij de berekening zien ze toch dat het om een soft top gaat? Omdat ik in het centrum van Amsterdam woon vind ik het wel fijn als deze is meeverzekerd. Hoewel - er staan hier mega veel soft tops - volgens mij staat hij hier veiliger dan in een rustige woonwijk.

schreute01
Geregistreerd lid

Bericht door schreute01 » vr 11 mei, 2012 10:41

Ik adviseer net als eerder genoemd: http://www.saabcabrioverzekering.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze zijn de goedkoopste (althans, voor mij) en de voorwaarden zijn aangepast aan een cabrio! Erg belangrijk.

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » vr 11 mei, 2012 10:58

En zo is het .......... Goedkoop en de beste voorwaarden voor een cabriolet!

bart1963
Geregistreerd lid

Bericht door bart1963 » vr 11 mei, 2012 11:41

Danne1000 schreef:Hi Bart,

Ja dat idee had ik dus ook al, dat de dealer meeleest, dat is alleen maar mooi :D
Dank voor de berekening! Ik kwam zojuist bij Achmea op hetzelfde uit en heb ze gemaild met de vraag of schade aan de kap is meeverzekerd. Ik denk het wel, want bij de berekening zien ze toch dat het om een soft top gaat? Omdat ik in het centrum van Amsterdam woon vind ik het wel fijn als deze is meeverzekerd. Hoewel - er staan hier mega veel soft tops - volgens mij staat hij hier veiliger dan in een rustige woonwijk.
De kap is bij WA+ meeverzekerd tegen storm/hagel enz. (min. windkracht 7) maar niet tegen vandalisme.
Tegen vandalisme is de auto alleen verzekerd als je een Allrisk verzekering neemt.
Vergelijk deze goed met http://www.saabcabrioverzekering.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , zie in hun voorwaarde dat de kap wel tegen vandalisme
is verzekerd

Plaats reactie