Ruilen?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
frac
Geregistreerd lid

Ruilen?

Bericht door frac » do 17 mei, 2012 15:03

Van een vriend kreeg ik een windscherm voor mijn cabrio 900, model 1989. De man van wie hij hem had overgenomen, had hem nog zo gezegd dat het er een voor een 9.3 én voor een 900 was.
De man rijdt Citroën en wist dus niet dat er verschillende 900’s van Saab zijn. Wie heeft er zo een nodig en kan mij een passende voor de classic leveren? De mijne heeft een (skaileren) hoes. Het is er een met brede stroken voor onder de achterste hoofdsteunen en twee pinnen die naar buiten gedrukt kunnen worden in de juiste gaten. Overigens heb ik deze deflector eenvoudig passend gekregen op de classic doordat ook hier de stroken onder de hoofdsteunen passen, de rest op de achterkant rust en ik de boel simpel kon zekeren door de achterbankgordels over de pinnen te trekken. Het zit zo vast als een huis.
Dus echt haast heb ik niet, maar ik geef toch de voorkeur aan een speciale voor de 900 classic, waarbij de pinnen in de gaatjes achterboven de interieurlichtjes zitten. Zie voor die gaatjes ook de foto.Afbeelding

Groet,
Frac

Plaats reactie